// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite اعلام شد

کاربران موبایل می‌توانند در تاریخ ۳۱ خرداد ماه بازی واقعیت افزوده اندروید و آیفون Harry Potter: Wizards Unite را تجربه کنند.

Pokemon Go را می‌توان یکی از بازی‌‌های موفق موبایل دانست که توسط استودیو نیانتیک (Niantic Labs)، توسعه داده شده بود. حال این استودیو به‌سراغ جهان هری پاتر رفته است تا یک بازی واقعیت افزوده دیگر را روانه‌ی بازار کند. مدتی پیش بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Wizards Unite معرفی شد و حال، باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نیانتیک تاریخ انتشار بازی آیفون و اندروید Harry Potter: Wizards Unite را اعلام کرده است.

استودیو نیانتیک ازطریق حساب کاربری توییتر بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite اعلام کرده است که تمامی کاربران اندروید و iOS، در تاریخ ۳۱ خرداد ماه (۲۱ ژوئن) می‌توانند این بازی واقعیت افزوده را تجربه کنند. همچنین یک تریلر لایو اکشن جدید هم از بازی منتشر شده است. بازیکنان در این بازی در نقش افراد تازه به خدمت گرفته شده Statute of Secrecy Task Force به ایفای نقش می‌پردازند و باید با یک جادوی بسیار قوی به نام Foundables مقابله کنند.

در واقع تعامل اصلی شما با این بازی موبایل، در راستای Foundableها انجام می‌شود. بازیکنان در طول تجربه‌شان Foundableها را در جهان بازی پیدا خواهند کرد و زمانی که یک Foundables پیدا می‌شود، باید مخزن آن‌ها را در دنیای واقعی پیدا کنید. در انتها پس از پیدا کردن موارد خواسته شده، می‌توانید آن‌ها را به جهان جادوگران بفرستید. البته در این راه Muggleها مانع کار شما می‌شوند. ازاین‌رو به‌واسطه‌ی جادوهایی که دارید، باید آن‌ها را از Foundableها دور کنید.

در ادامه مشخص شده است که بازی دارای قلعه‌های مختلفی است که بازیکنان درکنار یکدیگر می‌توانند آن‌ها را کامل کنند و دشمنان شیطانی خود را از بین ببرند. البته برای وارد شدن به این مناطق باید نحوه استفاده از جادو را یاد گرفته باشید. در ادامه می‌توانید لایو اکشن بازی موبایل Harry Potter: Wizards Unite را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده