// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار آپدیت Rise of Azshara بازی World of Warcraft منتشر شد

کاربران بازی World of Warcraft، در تاریخ چهارم تیر ماه می‌توانند از محتویات Rise of Azshara که یک اکسپنشن کوچک به‌حساب می‌آید، استفاده کنند.

Battle for Azerot هفتمین و جدیدترین بسته الحاقی بازی World of Warcraft است که در تابستان سال گذشته عرضه شد. تا به امروز محتویات خاصی برای این بازی نقش آفرینی و MMO در دسترس قرار نگرفته است و کاربران بازی تاحدی نارضایتی خود را نشان داده‌اند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment)، تاریخ انتشار بسته الحاقی Rise of Azshara را اعلام کرده است.

Rise of Azshara در واقع یک اکسپنشن کوچک نسبت‌ به سایر اکسپنشن‌های این بازی به‌حساب می‌آید که در تاریخ چهارم تیر ماه (۲۵ ژوئن) در دسترس کاربران World of Warcraft قرار می‌گیرد. بسته الحاقی ذکر شده، دو محیط جدید به نام Nazjatar و Mechagon را در دسترس کاربران قرار خواهد داد که هرکدام از این محیط‌ها ماموریت‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. همچنین از نظر طراحی، متفاوت‌تر از سایر محیط‌های World of Warcraft به‌حساب می‌آیند.

همچنین در جریان آپدیت 8.2 بازی World of Warcraft شاهد اضافه شدن Raid و Megdungeon جدید هستیم که به‌نظر می‌رسد بازیکنان حرفه‌ای و سطح بالای این بازی را به‌چالش می‌کشد. پس از اضافه شدن سیستم Heart of Azeroth به بازی World of Warcraft که مربوط‌به آیتم‌های تزئینی بازی می‌شود، تعدادی از کاربران نارضایتی خود را نسبت به این سیستم اعلام کردند. حال با انتشار Rise of Azshara، شاهد تغییراتی در این سیستم هستیم.

از دیگر محتویات این بسته الحاقی می‌توان‌ به Mountهای جدید اشاره کرد. همچنین پس از این آپدیت بازیکنان می‌توانند در تمامی مناطق بازی پرواز کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی Rise of Azshara را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده