// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Robot Jack؛ بازگشت جک به خانه

بازی موبایل Robot Jack یکی از آثار باکیفیت سبک پازل است که با جلوه‌های انیمیشنی جذاب جلای جذابی به این پلتفرم داده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Robot Jack توسط استودیو PION GAMES توسعه داده شده است و مهم‌ترین مشخصه‌ای که می‌توان در مورد آن گفت کیفیت بالای جلوه‌های انیمیشنی و سیستم گیم‌پلی واقعا روان است. این بازی اندروید در سبک پازل عرضه شده است و رابط کاربری بهتری با تبلیغات بسیار کمتر ارائه می‌کند و به‌همین سبب بازیکنان با روی خوشی می‌توانند بازی را تجربه کنند.

بازی Robot Jack یکی از آثار مشابه پازل پلتفرم موبایل است که از یک پیش‌زمینه داستانی ساده استفاده می‌کند. سازندگان بازی داستان رباتی به نام جک را روایت می‌کنند که سفینه فضایی خود را گم کرده است و حال به‌دنبال راهی برای بازگشت به خانه است. ما تنها این پیش‌زمینه را در ابتدا و انتهای مراحل می‌بینیم و نیازی که توجه زیادی به آن داشته باشید. بازی روی ۵۰ مرحله جذاب استوار شده است و می‌توانید این‌بار با رنگ و لعاب باکیفیت‌تری یک بازی معمایی را تجربه کنید. بازی آفلاین است و شاهد تبلیغات بسیار کم‌تری هم هستیم و از این نظر تجربه‌ای بهتر خواهید داشت. پازل‌ها مبتنی بر فیزیک هستند و کوچک‌ترین جزئیات می‌توانند روی روند حرکت توپ‌ها و بادکنک‌ها تاثیر بگذارند. بنابراین شاید نیاز باشد که چندین بار آزمون و خطا کنید و دقیقا المان‌‌های بازی را سر جای خودشان قرار دهید. البته چنین روندی به آن شدتی که فکرش را می‌کنید نیست اما بازهم تاثیر خودش را نسبت به بازی‌های مشابه دیگر نشان می‌دهد.

اما یقینا بهترین فاکتوری که باعث می‌شود Robot Jack جزو بهترین بازی های اندروید باشد، کیفیت بالای گرافیکی و استفاده از انیمیشن‌های پویا و زنده است. پلتفرم موبایل همیشه یک ضعف گرافیکی در زمینه بازی‌های پازل داشته است و همیشه بهترین آثار این سبک هم به اندازه سطح بازی‌های کنسولی نمی‌توانستند نظر بازیکنان را جلب کنند. Robot Jack کاملا متفاوت عمل کرده است و این در حالی است که اصلا در ظاهر به آن نمی‌خورد که دارای چنین قابلیت مهمی باشد. قابلیتی که ضعف‌های بازی را می‌پوشاند و هر بازیکنی را علاقه‌مند به تجربه بازی می‌کند.

Robot Jack

انیمیشن‌های بازی Robot Jack کاملا پویا هستند و این به بازیکن کمک می‌کند که با جزئیات کامل المان‌های بازی را سر جای خودش قرار دهد و عملیات آزمون و خطا را با لذت بیش‌تری انجام دهد. کیفیت گرافیکی حرکت توپ و تاثیرگذاری موانع هم به اندازه انیمیشن‌ها عالی هستند و بازی را از این نظر بسیار کامل جلوه می‌دهند. شاید در باطن طراحی مراحل بازی آن چالش قابل قبول و سخت موردانتظار را نداشته باشد، اما ظاهر بازی همه چیز را پوشش می‌دهد و کمتر بازیکنی است که به این موارد خرده بگیرد. از المان‌های بازی که می‌توانید استفاده کنید می‌توان به فنرها، آهن‌ربا و قابلیت چرخش زمان اشاره کرد که بیشتر روی بخش فیزیکی بازی استوار شده‌اند.

گرافیک زیبا و انیمیشن‌های پویا مهم‌ترین مشخصه بازی Robot Jack است و ضعف دیگر بخش‌ها را پوشش می‌دهد

موسیقی و جلوه‌های صوتی بازی Robot Jack هم عالی هستند و هیجان و سرعت بالای بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. هر مرحله هدف مشخصی دارد و با علامت‌های مختلف کاملا برای شما مشخص شده است. آهن‌رباها به اندازه کافی حالت اکشن جذابی به مراحل اضافه می‌کنند و صحنه را شلوغ می‌کنند. این شلوغی تعادل خوبی در بازی دارد و باعث نمی‌شود که دشواری انداختن و رساندن توپ به محل موردنظر از حالت منطقی خارج شود. جعبه‌های قهوه‌ای و بادکنک‌ها هم نقش موانع محیطی را بازی می‌کنند و با حرکت خودشان می‌توانند سد بزرگی برای طرح و نقشه‌های شما باشند. البته بازهم می‌توان متذکر شد که مراحل خلاقیت چندانی ندارند و چالشی هم اگر باشد تنها به واسطه‌ی شلوغی صحنه و استفاده از موانع است و اهداف مشابهی را در بازی می‌بینیم.

Robot Jack

موانع بازی پویا و جذاب هستند و استراتژی‌های شما را برای حل هر مرحله به چالش می‌کشند 

در بازی Robot Jack می‌توانید تخیلات خود را دنبال کنید و با کمی فکر کردن به جواب هر مرحله برسید. قلب‌هایی در هر مرحله دیده می‌شود که می‌توانید با کسب آن‌ها امتیاز بالاتر و کامل‌تری کسب کنید و مراحل ویژه را آزاد کنید. این ۵۰ مرحله بازی به تدریج المان‌های جدیدی به بازیکن معرفی می‌کنند و چند مرحله هم فرصت می‌دهند که بازیکن از آن‌ها لذت ببرد. این المان‌ها بیشتر جنبه تشریفاتی دارند و مهم‌ترین آن‌ها همان عناصر اولیه هستند که برای اتمام مراحل کافی به نظر می‌رسند.

بازی Robot Jack شامل مراحل جذابی است که از دیدگاه بصری عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و شاید به خاطر همین ویژگی مهم کمبود‌های طراحی خلاقانه مراحل به چشم نخورد. پازل‌ها طراحی مشابهی با آثار این سبک در پلتفرم موبایل دارند و تنها پیشرفت آن را می‌توان در کیفیت بافت‌های گرافیکی و انیمیشن‌های خوب آن دانست. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Robot Jack - puzzle game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده