نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار انیمیشن Batman: Hush یک هفته جلو افتاد

DC Comics اعلام کرد که تاریخ انتشار نسخه خانگی انیمیشن Batman: Hush به‌همراه زمان انتشار آن از شبکه استریم این شرکت، یک هفته جلو افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمیشن Batman: Hush (بتمن: هاش) یک هفته جلو افتاده است. نسخه خانگی این انیمیشن که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ (۲۲ مرداد ۱۳۹۸) منتشر شود و حال بخش محصولات خانگی برادران وارنر و دی سی (DC) اعلام کردند که انیمیشن Batman قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۱۹ (۱۵ مرداد ۱۳۹۸) منتشر شود. همچنین تاریخ انتشار این انیمیشن از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) نیز جلو افتاده و قرار است مانند نسخه خانگی، در تاریخ ۶ آگوست (۱۵ مرداد) از این سرویس استریم منتشر شود. نسخه دیجیتالی انیمیشن Batman: Hush نیز قرار است در همان تاریخی که قبلا اعلام شده بود یعنی ۲۰ جولای ۲۰۱۹ (۲۹ تیر ۱۳۹۸)، منتشر شود. 

جیسون اومارا در نقش بتمن، جنیفر موریسون در نقش سلینا کایل، جری اوکانل در نقش سوپرمن، ربکا رومین در نقش لوئیس لین، رین ویلسون در نقش لکس لوتر، شان ماهر در نقش نایت وینگ، بروس توماس در نقش جیم گوردون، استوارت الن در نقش دیمین وین، جیمز گرت در نقش آلفرد پنی ورث، جفری ارند در نقش ریدلر، ونسا ویلیامز در نقش آماندا والر، جیسون اسپیزک در نقش جوکر، آدام گیفورد در نقش بین، داچی السیو در نقش لیدی شیوا، پیتون لیست در نقش بت گرل و پویزن آیوی، موری استرلینگ در نقش توماس الیوت و تارا استرانگ در نقش گزارشگر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Batman: Hush حضور دارند و صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Batman: Hush اقتباسی از کمیکی به همین نام است که این کمیک در ۱۲ نسخه نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ منتشر شده بودند. جاستین کوپلند وظیفه کارگردانی و ارنی آلتبکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده