// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴

تیم های برتر مسابقات بازی Overwatch؛ مرحله سوم، هفته دوم

بعد از اتمام دومین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch شاهد سقوط چند پله‌ای تیم Seoul Dynasty و صدرنشینی تیم Vancouver Titans بودیم.

شانزده بازی دیگر از رقابت‌های سومین مرحله لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch در هفته دوم پیگیری شد و در نهایت تیم Vancouver Titans توانست با ثبت چهار پیروزی در جایگاه نخست رنکینگ لیگ قرار گیرد. در این بین تیم‌های New York Excelsior و Shanghai Dragons با انجام دادن بازی کمتر در جایگاه‌های دوم و سوم رنکینگ قرار گرفتند. تیم San Francisco Shock نیز بعد از شروع شدن رقابت‌های هفته دوم، اولین باخت خود را در مقابل تیم Houston Outlaws تجربه کرد که همین موضوع باعث سقوط تیم و قرار گرفتن در جایگاه هشتم رنکینگ شد.

رنکینگ تیم‌ها پس از رقابت‌های هفته دوم

جایگاهتيمبردباخت
۱Vancouver Titans۴۰
۲New York Excelsior۳۰
۳Shanghai Dragons۲۰
۴Los Angeles Gladiators۳۱
۵Seoul Dynasty۳۱
۶Paris Eternal۳۱
۷Hangzhou Spark۲۱
۸San Francisco Shock۲۱
۹Los Angeles Valiant۲۱
۱۰Houston Outlaws۲۱
۱۱London Spitfire۲۱
۱۲Chengdu Hunters۱۲
۱۳Guangzhou Charge۱۲
۱۴Philadelphia Fusion۱۲
۱۵Dallas Fuel۱۳
۱۶Toronto Defiant۰۲
۱۷Florida Mayhem۰۲
۱۸Washington Justice۰۳
۱۹Atlanta Reign۰۴
۲۰Boston Uprising۰۴

رقابت‌های هفته سوم قرار است از بامداد جمعه، ۳۱ خرداد پیگیری شود. در هفته سوم شانزده بازی دیگر برگزار می‌شود و احتمالا اولین تیم راه‌یافته به مرحله دوم رقابت‌های استیج سوم مشخص خواهد شد. تیم‌هایی مانند Atlanta Reign و Boston Uprising نیز با توجه به اینکه بعد از چهار بازی، هنوز پیروزی را کسب نکرده‌اند، در صورتی که بردی را در هفته سوم کسب نکنند، احتمالا شانس صعود به مرحله مرحله سوم مسابقات را از دست خواهند داد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های بازی Overwatch می‌توانند از طریق شبکه‌های ABC ،Disney XD و ESPN و پلتفرم‌های استریمینگ Overwatchleague.com، توییچ و MLG اقدام کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده