نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

جان هم و اولیویا وایلد به کلینت ایستوود در فیلم The Ballad of Richard Jewell اضافه شدند

جان هم و اولیویا وایلد جدیدترین بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Ballad of Richard Jewell به کارگردانی کلینت ایستوود، اضافه شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در فیلم The Ballad Of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که اخیرا منتشر شده، جان هم، بازیگر برنده ۲ جایزه گلدن گلوب و اولیویا وایلد، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. کلینت ایستوود، کارگردان برنده ۴ جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. علاوه بر هم و وایلد، پاول والتر هاوسر در نقش ریچارد جول، سم راکول و کتی بیتس، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Ballad of Richard Jewell تایید و اعلام شده است. فیلم The Ballad Of Richard Jewell قرار است براساس مقاله‌‌ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell که در سال ۱۹۹۷ توسط مجله ونیتی فیر چاپ شد، تولید و منتشر شود. وایلد قرار است نقش کتی اسکراگز، خبرنگاری که وظیفه پوشش اخبار را بر عهده داشت و در ادامه باعث افشای آن نیز شد، را بازی کند و هم نیز نقش مامور FBI را که وظیفه تحقیقات روی این پرونده را دارد، در این فیلم بازی خواهد کرد.

اولیویا وایلد

فیلم The Ballad Of Richard Jewell براساس یک داستان واقعی ساخته خواهد شد که به ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، خواهد پرداخت. او در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال ۱۹۹۶ آتلانتا به عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌کرد که متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود. ریچارد جول در ابتدا به‌عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌عنوان مظنون اصلی این بمب‌گذاری دستگیر کرد. با این حال، او در ادامه بی‌گناه شناخته شد که این موضوع باعث جنجال زیادی در آن زمان شده بود.

فیلم The Ballad Of Richard Jewell در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد، اما مراحل فیلمبرداری این فیلم در طول تابستان امسال انجام خواهد شد. همچنین پس از توافق ایستوود با کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی، برادران وارنر وظیفه ساخت و انتشار این فیلم را بر عهده گرفته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده