// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

S.T.A.L.K.E.R 2 پروژه لغو شده سال 2012 نیست و یک بازی کاملا جدید است

S.T.A.L.K.E.R 2 یک بازی کاملا جدید است که توسط استودیو GSC Game World مجددا در دست توسعه است و هیچ ارتباطی با نسخه لغو شده این بازی در سال ۲۰۱۲ ندارد.

تقریبا یک دهه پیش استودیو GSC Game World اعلام کرده بود که در حال ساعت ادامه‌ی بازی S.T.A.L.K.E.R است. این بازی در سال ۲۰۱۲ و پس از پشت سر گذاشتن فرازونشیب‌های مختلف، بالاخره لغو شد؛ زیرا استودیو GSC Game World به‌صورت موقت تعطیل شد. این در حالی است که در سال گذشته و در کمال ناباوری، استودیو GSC Game World با انتشار یک تریلر بازی S.T.A.L.K.E.R 2 را معرفی کرد.

حال این سوال برای کاربران قدیمی به‌وجود آمده است که آیا S.T.A.L.K.E.R 2 همان بازی لغو شده‌ی گذشته است یا شاهد بازی جدیدی هستیم؟ پس از معرفی S.T.A.L.K.E.R 2 دیگر خبری از این بازی در دسترس قرار نگرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یک یوتیوبر مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده است و در جریان این گفت‌وگو اطلاعات جدیدی از بازی در دسترس قرار گرفته است. S.T.A.L.K.E.R 2 ادامه بازی لغو شده در سال ۲۰۱۲ نیست و یک بازی کاملا جدید به‌حساب می‌آید.

همچنین تیم سازنده هم اعلام کرده است که S.T.A.L.K.E.R 2 بر اساس ایده‌های جدید در دست ساخت است. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حمایت مالی از بازی در کیک استارتر وجود ندارد. همچنین پلتفرم‌های بازی هم مشخص نشده‌اند و برنامه‌ای هم برای واقعیت مجازی وجود ندارد. در انتها مشخص شده است که S.T.A.L.K.E.R 2 فاقد بخش بتل رویال است و همچنان جزئیات بازی و داستان آن همانند یک راز باقی‌مانده است.


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده