// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Wonder Boy: The Dragon's Trap؛ در جست و جوی پادزهر

Wonder Boy: The Dragon's Trap یک بازی اکشن ساید اسکرولینگ است که قهرمان بازی برای بازیابی سلامت خود، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی سرگرم کننده آفلاین رفته‌ایم که در گذشته روی کنسول‌های خانگی و استیم عرضه شده است؛ اثری داستان محور که با قصه‌گویی خود سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Wonder Boy: The Dragon's Trap یک بازی اکشن ساید اسکرولینگ با طراحی‌های رنگارنگ و فانتزی است که مدتی پیش در دسترس کاربران موبایل قرار گرفت. از نظر روایت داستان، بازی آیفون و اندروید Wonder Boy: The Dragon's Trap روایت‌گر داستان قهرمانی است که وظیفه دارد وارد قلعه‌ای مرموز شود و یک اژدها را از بین ببرد. پس از کشتن اژدها همه چیز مطابق میل قهرمان داستان پیش نمی‌رود و طلسم می‌شود. طلسم اعمال شده او را به یک اژدهای کوچک تبدیل می‌کند و حال، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود تا بتواند طلسم خود را از بین ببرد و به ظاهر اولیه خود برگردد.

Wonder Boy: The Dragon

طراحی موانع در بازی آیفون و اندروید Wonder Boy: The Dragon's Trap به‌نحوی است که شما را به‌چالش می‌کشد

با شروع بازی موبایل Wonder Boy: The Dragon's Trap بازیکنان باید قهرمان خود را انتخاب کنند. در واقع دو قهرمان از پیش شخصی‌سازی شده برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سپس میان‌پرده‌ای نمایش داده می‌شود که داستان بازی را روایت می‌کند. در ادامه و شروع گیم‌پلی، یک تصویر را مشاهده می‌کنید که نحوه‌ی هدایت کاراکتر بازی، ضربه‌زدن و انتخاب آیتم‌ها را به شما یاد می‌دهد. نحوه‌ی بازی کردن Wonder Boy: The Dragon's Trap بدین صورت است که یک دی‌پد مجازی در سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است که بازیکنان می‌توانند شخصیت اصلی داستان را ازطریق این دی‌پد هدایت کنند. در سمت راست هم دو دکمه‌ی اصلی برای شما در نظر گرفته شده است. یکی از دکمه‌ها مخصوص ضربه‌زدن و دکمه‌ی دیگر برای پریدن است. رفته رفته با کشتن دشمنان، آیتم‌ها و پاورآپ‌های مختلفی را هم پیدا می‌کنید که در سمت راست صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت شما ظاهر می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از مواردی که بازی موبایل Wonder Boy: The Dragon's Trap را به یک اثر متفاوت تبدیل کرده است، چالش‌هایی است که سر راه بازیکنان قرار داده می‌شود. نوع عملکرد هر دشمن متفاوت است و باید آماده‌ی هر نوع واکنشی را داشته باشید. ازطرفی بازی اندروید و آیفون Wonder Boy: The Dragon's Trap دارای المان‌های سکو بازی است، ازاین‌رو موانع نقش مهمی در بازی دارند و همیشه شما را شگفت‌زده می‌کنند.

هاب بازی به محیط‌های مختلفی ختم می‌شود که هرکدام از آن‌ها نقش مراحل اصلی بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap را ایفا می‌کنند

طراحی موانع در بازی آیفون و اندروید Wonder Boy: The Dragon's Trap به‌نحوی است که شما را به‌چالش می‌کشد، اما به‌گونه‌ای هم نیستند که از بازی خسته شوید. شاید در محیط‌های اولیه، آنطور که باید و شاید این چالش‌ها شما را جذب نکنند، اما رفته رفته حسابی توانایی‌های شما را مورد آزمایش قرار می‌دهند. مورد بعد مربوط به محیط‌ها و مراحل بازی می‌شود. بازی موبایل Wonder Boy: The Dragon's Trap دارای یک هاب است که در آن می‌توانید سلاح‌های جدیدتری را خریداری کنید. همچنین این هاب به محیط‌های مختلفی ختم می‌شود که هرکدام از آن‌ها نقش مراحل اصلی بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap را ایفا می‌کنند. طراحی این مراحل هم تنوع خوبی دارند و تیم سازنده از باس‌های متنوعی برای به‌چالش کشیدن بازیکنان استفاده کرده است. در این میان هدایت شخصیت اصلی، شاید در اوایل شما را اذیت کند. از آن‌جایی که برای هر عمل در بازی یک دکمه طراحی شده است، شاید نتوانید در نبردها به‌خوبی از آن‌ها استفاده کنید و مدام کشته شوید، اما رفته رفته به آن عادت خواهید کرد.

Wonder Boy: The Dragon

بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی اکشن ساید اسکرولینگ داستان محور با طراحی زیبا هستید که بتواند شما را برای چند ساعت سرگرم کند، بازی موبایل Wonder Boy: The Dragon's Trap تجربه‌ی خوبی است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Wonder Boy: The Dragon's Trap


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده