// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

استخدام اعضای سابق راک استار گیمز و لاین‌ هد در استودیو سازنده Forza Horizon

نیک دان کامبل در حساب کاربری لینکدین خود اعلام کرده است که اعضای سابق راک استار گیمز و لاین‌هد را برای پروژه نقش‌آفرینی پلی‌گراند گیمز استخدام کرده‌اند.

اگر بسته الحاقی Lego Speed Champions بازی Forza Horizon 4 را به‌حساب نیاوریم، استودیو پلی گراند گیمز (Playground Games)، یکی از غایبان بزرگ کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 به‌حساب می‌آمد. استودیویی که انتظار می‌رفت با نمایش نسخه جدید Fable، به یکی از ستاره‌های E3 2019 تبدیل شود.

بااین‌حال استودیو پلی‌گراند گیمز در حال جذب افراد متخصص برای تیمی است که روی بازی نقش آفرینی پلی‌گراند این استودیو کار می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، نیک دان کامبل، مدیر منابع مالی پلی‌گراند گیمز، در حساب لینکدین خود خبر از جذب دو عضو سابق راک استار گیمز (Rockstar Games) و یک عضو سابق لاین‌هد (Lionhead) داده است.

نیل دیویس یکی از اعضای جدید استودیو پلی گراند گیمز است که هنرمند ارشد نورپردازی در راک استار گیمز بوده است و تجربه‌ی کار کردن روی Red Dead Redemption 2 را دارد. سمت وی در پلی‌گراند گیمز به‌صورت دقیق اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که بازی نقش‌آفرینی این استودیو دارای نورپردازی‌های قوی و با کیفیتی باشد. مایکل لئون هم یکی دیگر از اعضای سابق راک استار گیمز است که در نقش طراح بازی، روی Red Dead Redemption 2 کار کرده است و پس از عرضه‌ی این بازی، از این استودیو جدا شده است. وی در نقش طراح فنی اصلی پلی‌گراند گیمز، روی بازی نقش‌آفرینی این استودیو مشغول به کار شده است.

اعضای جدید پلی گراند گیمز

در انتها تام مداکس در نقش طراح صدا به پلی‌گراند گیمز پیوسته است. نکته‌ی جالب این است که تام مداکس، در استودیو لاین‌هد به‌عنوان طراح صدای داخلی Fable Legends، مشغول به کار بوده است. همچنین وی در Ubisoft Massive هم سابقه‌ی کار کردن دارد. با خبر استخدام یکی از اعضای سابقی که روی سری فیبل کار کرده است، شایعه ساخت نسخه جدید Fable بیش از پیش قوت گرفته است. البته می‌توان این مورد را یک اتفاق تصادفی دانست و ساخته‌ی پلی‌گراند گیمز، یک آی‌پی کاملا جدید باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده