// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نقشه جدید بازی ARK: Survival Evolved با نام Valguero به صورت رایگان به بازی اضافه شد

 نقشه‌ی جدید و رایگان بازی ARK: Survival Evolved با نام Valguero به این بازی اضافه شد. این نقشه‌ یک نژاد جدید از دایناسور را به همراه محیطی جدید، بزرگ و کشف نشده بازی اضافه می‌کند.

بازی ARK: Survival Evolved از استودیو وایلدکارد (Studio Wildcard) یک بازی سبک تلاش برای بقا با محوریت دایناسورها است. استودیو وایلدکارد از زمان انتشار این بازی در سال ۲۰۱۷ تا به الان بی وقفه در حال انتشار محتویات جدید بوده است. نقشه‌ی جدید این بازی با نام Valguero به‌تازگی منتشر شده که در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید.

همانند بسیاری از موارد در بازی ARK، نقشه‌ی Valguero نیز بسیار وسیع است. وسعت این نقشه ۶۳ کیلومتر و شامل هشت زیست بوم مختلف به همراه آب‌و‌هوا و خطرات جغرافیایی منحصر‌به‌فرد خود می‌شود. شما جنگل های شاداب، سرزمین‌‌های برفی وسیع، جریان های گدازه‌ای سوزان و درختان مرطوب ساوانا به همراه خیلی چیزهای دیگر را در این نقشه‌ی جدید خواهید دید.

این نقشه همچنین شامل یک محیط جدید برای مبارزه با باس‌ها (Boss Arena) می‌شود که به‌طور همزمان شما را دربرابر یک Megaphiticus ،Manticore و یک اژدها قرار می‌دهد. محیط جدید خطر‌های زیادی را برای بازیکنان به همراه دارد، پس آن را دست کم نگیرید. اما اگر واقعا می‌خواهید مهارت‌های خود را محک بزنید، یک باس نهایی چالش‌برانگیز نیز در پایان بازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

نقشه‌ی Valguero همچنین یک نژاد جدید دایناسور به نام Deinonychus را معرفی می‌کند. این موجودات شکاری از سرعت و چابکی خود برای شکار طعمه‌های خود استفاده می‌کنند. این نژاد جدید به‌صورت گله‌ای شکار می‌کنند و برای هر موجودی یک چالش جدی محسوب می‌شوند.

درنهایت نقشه‌ی Valguero شامل یک شبکه غول پیکر غارهای زیرزمینی نیز می‌شود که این شگفتی‌ ناشناخته طبیعت، به شما فرصت کشف یک محیط کاملا جدید را می‌دهد. 

بازی ARK: Survival Evolved هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است و نقشه‌‌ی رایگان Valguero سه شنبه ۲۸ خرداد ماه برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده