// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

حالت کامبت لیگ بازی Mortal Kombat 11 امروز در دسترس قرار می‌گیرد

کاربران در جریان رویداد فصلی کامبت لیگ بازی Mortal Kombat 11 می‌توانند در جریان چهار هفته با یکدیگر رقابت کنند تا خود را به سطح Elder God نزدیک کنند.

زمانی‌که بازی Mortal Kombat 11 عرضه شد، در حالت آنلاین بازی بخش «کامبت لیگ» قرار داشت که در دسترس نبود و تیم سازنده اعلام کرده بود که در آینده این حالت از بخش آنلاین مورتال کامبت 11 در دسترس قرار می‌گیرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حالت کامبت لیگ امروز در دسترس کاربران بازی Mortal Kombat 11 قرار می‌گیرد.

کامبت لیگ در واقع رویداد فصلی مسابقت رنکد بازی است. بازیکنان در هر فصل چهار هفته با یکدیگر رقابت می‌کنند. رتبه ابتدایی تمامی بازیکنان Apprentice است و باید در جریان این چهار هفته رتبه‌ها و سطح‌های بازی را پشت سر بگذارند تا به Elder God برسند. مسابقات کامبت لیگ هم به‌صورت First to 2 برگزار می‌شود. بدین صورت که هر بازیکن که زودتر به دو پیروزی برسد، برنده‌ی بازی خواهد بود. در ادامه مشخص شده است که کاربران با رسیدن به هر رتبه جدید، آیتم‌های تزئینی اختصاصی را دریافت خواند کرد که مختص‌به حالت کامبت لیگ است.

همچنین در پایان هر فصل هم با توجه‌به پیشرفت‌تان در جریان چهار هفته، پاداش دریافت می‌کنید. ازاین‌رو کاربرانی که در ابتدای هر فصل عملکرد خوبی دارند، اما در ادامه نمی‌توانند به پیشرفت خوب‌شان ادامه دهند، همچنان می‌توانند پاداشی را برای عملکردشان دریافت کنند. از دیگر محتویات آپدیت امروز مورتال کامبت 11 هم می‌توان‌به چالش‌های روزانه و فصلی اشاره کرد که با انجام‌ دادن‌شان پاداش‌های بیشتری را کسب خواهید کرد. نام اولین فصل بازی، Season of Blood است که از امروز در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده