// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

قابلیت فراخواندن وسایل نقلیه در Cyberpunk 2077 وجود دارد

کاربران در بازی Cyberpunk 2077 در هر نقطه‌ای که قرار دارند، می‌توانند وسیله نقلیه خود را فرا بخوانند و مجددا از آن استفاده کنند.

در بازی The Witcher 3: Wild، گرالت در هر نقطه‌ای از نقشه‌ی بازی که قرار داشت، می‌توانست روچ، اسب خودش را صدا بزند و چند ثانیه بعد روچ درکنار گرالت ظاهر می‌شد. حال استودیو سی‌ دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، از این سیستم برای بازی Cyberpunk 2077 هم استفاده کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه E3 2019، سایت VG247 با پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت‌های سایبرپانک 2077، مصاحبه‌ای را انجام داده است. در جریان این مصاحبه ساسکو اعلام کرده است که Cyberpunk 2077 دارای سیستم فراخوان وسیله نقلیه است و بازیکنان در هر جایی که قرار دارند، می‌توانند مجددا از وسیله نقلیه خود استفاده کنند. پاول ساسکو دراین‌باره می‌گوید:

دقیقا همان روشی که بازیکن می‌توانست به‌سادگی روچ را صدا بزند، وسایل نقلیه نیز در این بازی دارای هوش مصنوعی هستند و زمانی‌که آن‌ها را فرا بخوانید، به سمت شما حرکت می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این سیستم برای تمامی وسایل نقلیه است و می‌توانید فراخوانده شدن موتورسیکلت یا ماشین خود را مشاهده کنید. ازاین‌رو هرجایی که خواستید می‌توانید آن‌ها را رها کنید و به هرنقطه‌ای که مد نظرتان بود بروید. در انتها وسیله نقلیه خود را صدا بزنید و می‌بینید که هوش مصنوعی آن را به سمت شما می‌آورد.

به‌نظر می‌رسد سی‌دی پراجکت رد سعی دارد این آزادی عمل را در دسترس بازیکنان قرار بدهد که یک کالکسیون از وسایل نقلیه مختلف را جمع‌آوری کنند یا ازطریق تعداد کمی از اتومبیل‌ها و موتور سیکلت‌ها، سایبرپانک 2077 را تجربه کنند. در انتها پاول ساسکو به این مورد اشاره کرده است که تیم سازنده فعلا در حال گفت‌وگو است که آیا این سیستم روی تمامی مدل‌های وسایل نقلیه بازی اعمال شود یا فقط تعدادی از آن‌ها این قابلیت را داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه (۱۶ آوریل) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده