// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تیم Alliance اولین فینالیست مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2

تیم Alliance بعد از پیروزی در مقابل تیم Ninjas in Pyjamas توانست به فینال مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 راه یابد.

ساعاتی قبل اولین فینالیست دومین فصل مسابقات StarLadder ImbaTV بازی Dota 2 مشخص شد. این رویداد که آخرین رویداد Minor فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ خواهد بود با مجموع جوایز ۳۰۰ هزار دلار در چهار روز گذشته میزبان هشت تیم از شِش منطقه اروپا، کشورهای مستقل مشترک المنافع، چین، جنوب شرق آسیا،‌ آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی بوده است.

دانلود از آپارات

تیم Alliance بعد از یک شروع طوفانی در اولین روز رقابت‌های StarLadder ImbaTV به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله حذفی مسابقات شد. اولین رقیب سوئدی‌ها در مرحله حذفی Team Sirius نماینده کشور چین بود که نتوانست بازیکنان Alliance را از رسیدن به هدفشان بازدارد و با نتیجه ۲:۱ بازی را واگذار کرد. بازی نیمه‌نهایی بخش برنده‌ها بین دو تیم Ninjas in Pyjamas و Alliance پیگیری شد که باز هم شاهد یک بازی جذاب بودیم و در نهایت iNSaNiA و هم‌تیمی‌هایش توانستند با کسب نتیجه ۲:۱ راهی فینال مسابقات شوند.

دانلود از آپارات

نکته مهم در مورد صعود تیم Alliance به فینال مسابقات StarLadder ImbaTV، کسب جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات EPICENTER Major است که شانس دریافت امتیاز DPC و در نهایت دریافت دعوت‌نامه مسابقات The International 2019 را به این تیم می‌دهد. هر دو تیم فینالیست مسابقات استارلدر قرار است به عنوان تیم‌های پانزدهم و شانزدهم به رقابت‌های EPICENTER دعوت شوند و لیست تیم‌های آخرین Major فصل را تکمیل کنند.

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال Starladder در توییچ یا کانال dotasltv در یوتیوب، تمامی لحظات مهم رویداد را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده