// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Beyond Our Lives؛ در مسیر زندگی

Beyond Our Lives یک بازی موبایل ماجراجویی و داستان محور است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که متوجه می‌شود دوست دوران کودکی‌اش فوت کرده است.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی ماجراجویی رفته‌ایم که سعی دارد داستانی خاص و متفاوت را ارائه دهد؛ اثری که کاربران بازی‌های موبایل بدون احتیاج به اتصال دائم اینترنت می‌توانند آن را تجربه کنند. بازی اندروید و آیفون Beyond Our Lives سعی دارد با داستان درام و سرگرم کننده‌ای که ارائه می‌دهد، یک ساختار آموزشی را هم در دسترس کاربران قرار بدهد. بازی آیفون و اندروید Beyond Our Lives روایت‌گر داستان دختری به نام لوینیا است که از بچگی با سرجیو بزرگ شده است و هم‌بازی یکدیگر به‌حساب می‌آیند. حال لوینیا مدتی است که دوست خود را ندیده است و از آن بی‌خبر است که یک روز مادر لوینیا تماس می‌گیرد و خبر فوت سرجیو را به او می‌دهد. ازاین‌رو لویانا وارد ماجراجویی تازه‌ای می‌شود تا خاطرات قدیمی خود را مرور کند و موارد جدیدی را در مورد دوست دوران بچگی‌اش کشف کند.

Beyond our Lives

طراحی معماها نه پیچیده است و نه ساده، بلکه ساختاری متعادل و سرگرم کننده‌ دارند

بازی موبایل Beyond Our Lives را می‌توان جزو آن دسته از بازی‌هایی دانست که مکانیزم بازی کردن بسیار ساده‌ای دارند. ازاین‌رو بخش آموزشی خاصی برای این دسته از بازی‌ها در نظر گرفته نمی‌شود. درواقع المان‌های داخل محیط به‌نحوی چیده شده‌اند که حکم راهنما را دارند. نحوه بازی کردن بدین شکل است که دو دکمه در سمت راست و چپ صفحه‌نمایش برای بازیکنان طراحی شده است. این دکمه برای هدایت کاراکتر در محیط دو بعدی بازی در نظر گرفته شده است. حال با گشت‌وگذار در محیط و رسیدن به کاراکترها، علامتی بالای سرشان مشاهده می‌شود که باید آن‌ها را لمس کنید تا وارد مکالمه شوید. همچنین این موارد برای تعامل با محیط و انجام موارد مختلف هم صدق می‌کند. بازی اندروید و آیفون Beyond Our Lives یک اثر داستان محور است. ازاین‌رو گیم‌پلی بازی وابستگی خاصی به این موضوع دارد و نیازی نیست که در محیط به‌دنبال آیتم‌ها یا موارد مختلفی بگردید، بلکه روایت خطی بازی شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی می‌کند. درکنار داستانی زیبا، موردی که بازی آیفون و اندروید Beyond Our Lives را خاص جلوه می‌دهد، طراحی تعدادی معما در بازی است. برای مثال جعبه‌ای را پیدا می‌کنید که دارای قفل‌های مختلف است. هر قفل با استفاده از یک کلید یا خاطره شما در گذشته باز می‌شود و باید آیتم‌هایی را که پیدا کرده‌اید، با یکدیگر ترکیب کنید. در ابتدای متن گفته شد که Beyond Our Lives روی آموزش بازیکنان تمرکز کرده است. طراحی بازی و داستان در کشور ایتالیا اتفاق می‌افتد. ازاین‌رو تیم سازنده از مکان‌ها و شهر‌های مختلف ایتالیا استفاده کرده است تا جدای از به‌نمایش گذاشتن مکان‌های تاریخی، کاربران را با حال‌وهوای این کشور آشنا کند.

Beyond our Lives

درکنار طراحی نقاشی شکل بازی و گیم‌پلی جذاب، بد نیست به موسیقی‌های گوش‌نواز و دلنشین بازی موبایل Beyond Our Lives هم اشاره‌ای داشته باشیم. در طول مسیر موسیقی بازی همیشه همراه شما است و تیم سازنده آن‌ها را به‌نحوی طراحی کرده است که اصلا احساس تکراری شدن را به بازیکن القا نخواهند کرد. اگر به‌دنبال یک بازی ماجراجویی و داستان محور هستید که بتواند برای چند ساعت شما را سرگرم کند، بازی موبایل Beyond Our Lives بهترین گزینه است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Beyond Our Lives


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده