// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

راد فرگوسن که پیش‌تر یکی از تولیدکنندگان استودیو اپیک گیمز بوده، گفته که اگر در آن‌جا باقی می‌ماند، بازی Fortnite تولید و منتشر نمی‌شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، راد فرگوسن، یکی از تولیدکنندگان اسبق استودیو اپیک گیمز، گفته که اگر وی در آن استودیو باقی می‌ماند، احتمالا بازی Fortnite ساخته و منتشر نمی‌شد؛ چراکه وی در همان مراحل ابتدایی ساخت بازی، قصد لغو کردن آن را داشته است. وی اپیک گیمز را در سال ۲۰۱۲ ترک کرد و در حال حاضر رئیس استودیو کوالیشن، توسعه‌دهنده سری Gears of War است.

وی در صحبت‌هایی که با گیم‌اینفورمر داشته، گفته که هنگامی که بازی فورتنایت تنها یک طرح بوده و هنوز وارد فار اصلی ساخت هم نشده بوده، قصد لغو کردن آن را داشته است. وی مجددا و پیش از آن‌که تیم توسعه‌ی بازی حالت بتل رویال را به‌آن اضافه کند نیز قصد لغو کردن آن را داشته است. قابل ذکر است که بازی Fortnite در ابتدا به‌همراه یک حالت همکاری چندنفره یا co-op با محوریت زامبی‌ها، با نام Save the World منتشر شده بود و پس از آن بود که به حالت محبوب بتل رویال مجهز شد. فرگوسن گفته است:

اگر من در استودیو Epic Games می‌ماندم، بازی Fortnite را لغو می‌کردم. هنگامی که این بازی در حالت Save the World در دست ساخت بود، آن را به‌عنوان یک پروژه‌ی پر از چالش می‌دیدم و قصد لغو کردن آن را داشتم.

باتوجه به این‌که در آن زمان من مسئول تولید بودم، این بازی نتوانسته بود دغدغه‌هایی را که مدنظر من بود رفع کند و در یک کلام تایید من را نگرفته بود که روند ساخت آن ادامه داشته باشد. اگر من در آن استودیو مانده بودم، بازی Fortnite به‌عنوان یک اثر مهیج که شما حالا می‌شناسید، وجود نداشت.

در پایان از وی سوال شد که حالا با دیدن موفقیت بازی چه حسی داری؟ وی پاسخ داد که: «از دیدن موفقیت بازی و تیم توسعه‌ی آن بسیار خوشحال هستم.»

منبع PC Gamer
کاراکتر باقی مانده