// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

آپدیت 1.4 بازی Starbound با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

استودیو Chucklefish به‌تازگی با انتشار تریلری از آپدیت جدید بازی Starbound به‌نام Bounty Hunter، آن را در دسترس قرار داد.

بازی Starbound از زمان آغاز بتای آن در سال ۲۰۱۳ تاکنون برای علاقه‌مندان در دسترس بوده است. نسخه 1.0 بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و از همان موقع تیم توسعه‌دهنده بازی در استودیو Chucklefish به‌دنبال انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای ارتقای بازی و رفع ایرادات آن است. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، آپدیت جدید Starbound که بازی را به نسخه 1.4 ارتقا می‌دهد و Bounty Hunter نام دارد، با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفته است.

به‌روزرسانی جدید Starbound سطح یا گروه موسوم‌به Peacekeeper را به بازی اضافه می‌کند. شما نیز باید با ملحق شدن به این گروه (چیزی شبیه به پلیس فضایی) به مبارزه با مجرمین و خلاف‌کارانی بروید که در کهکشان شما دست به آشوب و هرج و مرج زده‌اند. در راه مبارزه با این افراد یک‌سری جوایز یا به‌اصطلاح Bounty نیز از آن شما می‌شود و هرچه بیشتر از این امتیازها بتوانید کسب کنید، درجه‌ی شما در گروه Peacekeeper ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید با خلاف‌کاران قوی‌تر و حرفه‌ای‌تری روبه‌رو شوید. اگرچه از پا درآوردن این دسته از خلاف‌کاران آسان نخواهد بود. تریلر آپدیت Bounty Hunter را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

شما در عمل شبیه به یک فرد جایزه‌بگیر هستید که برای شکار خلاف‌کاران استخدام شده‌اید و در پایان هر ماموریت باید به مصاف یکی از باس‌های بازی بروید و او را شکست دهید. محل مبارزه با این باس‌ها نیز در سیاه‌چاله‌هایی است که به‌نوعی محل فرمان‌روایی آن‌ها به‌حساب می‌آید. علاوه بر موارد ذکر شده، آپدیت 1.4 بازی Starbound بیش از ۵۰ نوع هیولای مختلف به بازی اضافه می‌کند. می‌توانید هریک از آن‌ها را که خواستید، پس از مبارزه رام کنید. آیتم‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده‌اند؛ آیتم‌هایی مانند آن خودروی قرمز رنگی که در تریلر مشاهده می‌کنید. ایجاد یک‌سری تغییرات و رفع ایرادات برای بهبود بازی نیز آخرین موردی است که به‌واسطه‌ی این به‌روزرسانی در Starbound اعمال شده است.

بازی Starbound در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده