نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

زمان اکران فیلم «ایده اصلی» با انتشار تریلری مشخص شد

تریلر جدیدی از فیلم سینمایی «ایده اصلی»، ساخته آزیتا موگویی به مناسبت مشخص شدن زمان اکران آن منتشر شده است.

فیلم ایده اصلی، ساخته آزیتا موگویی پیش از این یکی از گزینه‌های اکران عید فطر به شمار می‌رفت. این فیلم ایرانی اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، زمان اکران فیلم «ایده اصلی» مشخص شده است. این فیلم سینمایی اواخر تیر ماه روی پرده خواهد رفت. تریلر تازه‌ای از این اثر نیز به همین مناسبت منتشر شده است. شما در زیر می‌توانید این تریلر تازه منتشر شده از «ایده اصلی» را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی در ایران، قبرس جنوبی، اسپانیا و کانادا جلوی دوربین رفته است. این فیلم سینمایی با حضور مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، هانیه توسلی، شهباز نوشیر، آندره آ ماچالکیدو، مانوس گاوراس، واروارا لارمو و ایرینا مانژوسوا تولید شده است. خلاصه داستان این فیلم سینمایی به شرح زیر نقل شده است:

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند. شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چند سالی است از همسرش رویا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره تریلر فیلم سینمایی «ایده اصلی» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده