// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بسته الحاقی جدید بازی Overcooked 2 با نام Night of the Hangry Horde منتشر شد

سازنده بازی Overcooked 2 با انتشار یک ویدیو از بسته الحاقی جدید این بازی رونمایی کرد که بازیکنان را به چالش‌های تازه و به نظر دوست‌داشتنی دعوت می‌کند.

استودیو Ghost Town Games، سازنده‌ی بازی Overcooked 2 بسته الحاقی جدیدی را برای آن معرفی و منتشر کرد. این محتوا Night of the Hangry Horde نام دارد که هشت مرحله جدید را به این بازی اضافه خواهد کرد. در هریک از این مراحل، هیولاها و دشمنانی به سمت آشپزخانه شما هجوم می‌آورند که با آماده کردن سفارش‌ها می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید. در این مراحل باید حسابی از پنجره‌های آشپزخانه خود محافظت کنید؛ زیرا هیولاها به دنبال نفوذ به آشپزخانه و خسارت وارد کردن به شما هستند. در پایین می‌توانید ویدیو رونمایی از DLC جدید بازی Overcooked 2 را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

این بازی هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر (ویندوز، مک و لینوکس) و نینتندو سوییچ در دسترس است. زومجی در بررسی خود به Overcooked 2 نمره ۸ را داد و خلاصه این نقد به شرح زیر است:

Overcooked 2 یکی از آن محصولات ویدیوگیمی ظاهرا کوچک اما محترمی است که تک‌تک بخش‌های‌شان را با تلاش برای سرگرم کردن مخاطبان خلق می‌کنند. بازی از یک گیم‌پلی پرشده از چالش‌های متفاوت، محیط‌های چشم‌نواز و جذب‌کننده و صد البته موسیقی‌هایی بهره می‌برد که از پس راضی کردن هر بازیکنی برمی‌آیند. ساخته‌ی استودیوی Team17، بازی بدون نقصی نیست. ولی در بسیاری از دقایق تجربه‌ی آن به قدری سرگرم می‌شوید و در صورت تجربه به صورت کوآپ آفلاین در کنار دوستان‌تان می‌خندید، که عملا در ذهن‌تان فرصتی برای تفاوت قائل شدن مابین آن و آثار بی‌نقص، پیدا نمی‌کنید. 

نظر شما در مورد بازی اورکوکد 2 چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده