نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

مؤسسه حقوقی Go2TR: هر آنچه که از تحصیل در کانادا لازم است بدانید

تحصیل در کانادا یکی از بهترین روش‌های مهاجرت است. در این روش دانشجویان می‌توانند با اخذ مجوزهای لازم از سوی کشور کانادا به کمک تیم‌های مهاجرتی خبره، به این کشور اعزام شوند و دوره تحصیلی خود را به‌راحتی بگذرانند و براساس نیاز خود در یک دانشگاه در کشور کانادا ادامه تحصیل دهند.

کشور کانادا جزء پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا از نظر نظام آموزشی و صنعت است و توانسته با داشتن قوانین ساده و روش‌های مختلف مهاجرت به یکی از قطب‌های مهاجرت برای افراد مختلف تبدیل شود. یکی از شرایط و روش‌های مهاجرت به کانادا برای تحصیل است و افراد مختلف می‌توانند با ادامه تحصیل در مدارج بالاتر به این کشور وارد شده و از حقوق و مزایا آن بهره‌مند شوند. این کشور می‌تواند سالانه تعداد بسیار زیادی دانشجو در دانشگاه‌های مختلف خود بپذیرد و افراد می‌توانند با کار یا دریافت بورسیه از پس هزینه‌های تحصیلی خود برآیند.

وجود تنوع بسیار بالا و قوانین مختلف مهاجرتی باعث شده است که افراد بسیاری در هنگام قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا با مشکلات زیادی رو‌به‌رو شوند؛ ازاین‌رو برای یک تجربه تحصیلی عالی در کانادا می‌توان از شرکت‌های مهاجرتی معتبر و بسیار حرفه‌ای در این زمینه کمک گرفت.

شرایط مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان

برای رسیدن به یک دانشگاه عالی در کانادا، ابتدا باید یک دانشگاه را انتخاب کنید و سعی کنید توسط آن یک پذیرش نامه دریافت کنید. بعد از آن دانشجویان باید دارای مدارک زبان انگلیسی بوده و آزمون‌های IELTS را به‌راحتی قبول شوند. اگر مدرک زبان معتبری در اختیار نداشته باشند می‌توانند به‌راحتی در کانادا و قبل از تحصیل این دوره را بگذرانند. بسیاری از دانشجویان به‌دنبال کسب اجازه نامه از سوی دانشگاه های اصلی و معتبر کانادا هستند که این موضوع فقط با داشتن نمرات بسیار بالای دروس تخصصی امکان‌پذیر است.

همچنین بعد از انجام شرایط بالا باید یک فرد بتواند ازطریق اسپانسر کاری خود یا به‌صورت شخصی مبلغ سال اول تحصیلی خود را به همراه هزینه‌های زندگی در یک حساب و در کانادا واریز کرده تا افسر مهاجرت توانایی تمکن شما را تایید کند. این موضوع یکی از ملاک‌های اصلی مهاجرت تحصیلی است.

مؤسسه حقوقی Go2TR:  تحصیل در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا چگونه است؟

به‌طور متوسط هر دانشجوی کارشناسی باید حدودا بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار در سال، هر دانشجوی کارشناسی ارشد در حدود ۱۳ الی ۲۵  هزار دلار و در مقطع دکتری در حدود ۵ تا ۱۵ هزار دلار را پرداخت کند. علاوه‌بر موارد ذکر شده در بالا، هزینه مسکن، زندگی و بسیاری از موارد دیگر را نیز باید در نظر بگیرد.

اما بعد از سال اول زیاد جای نگرانی نیست و دانشجویان مهاجر می‌توانند با دریافت حقوق ساعتی ۱۰ دلار و به مدت ۲۰ ساعت در دوران تحصیلی و در دوران بیکاری تا ۴۰ ساعت در کشور کانادا کار کنند و از این راه درآمد لازم برای زندگی را به‌دست آورند. ازاین‌رو می‌توانید قبل از انجام هر کاری با تیم های مهاجرتی مشورت کرده و بهترین گزینه‌ها را برای یک زندگی ساده‌تر و تحصیل با مشکلات بسیار کمتر برای خود انتخاب کنید.

زبان، یکی از فاکتورهای مهم کشور کانادا

اگر در مقاطع تحصیلی مختلفی می‌خواهید به این کشور برای مهاجرت وارد شوید، نمره زبان شما بسیار مهم است. این کشور به‌دلیل داشتن زبان انگلیسی در دانشگاه‌های خود و تدریس بیشتر دانشگاه‌ها با این زبان به دانشجویان خود این امکان را می‌دهد که قبل از ورود به کشور اقدام به دریافت مدرک زبان کنند یا در صورت ورود به کشور و شرکت در کلاس‌های زبان تخصصی این دوره‌ها را به‌راحتی بگذرانند.

مؤسسه حقوقی Go2TR:  تحصیل در کانادا

البته باید در نظر داشت که در بعضی از دانشگاه‌های معتبر کانادا، زبان تدریس دروس به فرانسه است و افراد برای شرکت در این دانشگاه بسیار دقت کنند. ازاین‌رو شرکت‌های مهاجرتی می‌توانند با ارائه راهکارهای مختلف و شناسایی رشته مورد نظر شما، بهترین حالت را برای شما رقم بزنند.

بورس تحصیلی در کانادا

کشور کانادا برای ارزش نهادن به زحمت دانشجویان خارجی، با ایجاد بورسیه‌های متنوعی توانسته نیاز بسیاری از آن‌ها رفع کند. اما به‌دلیل وجود تنوع در این بورسیه‌ها اگر به‌دنبال آن هستید حتما باید با یک تیم مهاجرتی و آشنا صحبت کرده و براساس شرایط خود اقدام به دریافت بورسیه کنید و باید بدانید که بیشتر شرایط لازم برای اخذ بورسیه تا حدودی یکسان است.

مؤسسه حقوقی Go2TR:  تحصیل در کانادا

برای دریافت بورسیه یا فلوشیپ‌های مختلف کانادا ملاک‌هایی همچون معدل بالا، مقاله و بسیاری موارد دیگر مهم است. اما باید بدانید که بیشتر بورسیه‌های کشور به‌صورت ریسرچ محور هستند و رشته‌هایی که کورس محور هستند، نمی‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند و به همین دلیل در مقطع کارشناسی، گرفتن بورسیه بسیار سخت خواهد بود.

در همین رابطه:

- همه چیز در مورد بورسیه تحصیلی کانادا

- برترین دانشگاه‌های کانادا

- صفر تا صد تحصیل در کانادا

برای اخذ بورسیه متقاضیان باید تمام مدارک خود را به دانشگاه تحویل داده و این رزومه باید شامل درس‌های گذرانده، معدل کسب شده، مقالات و افتخارات مختلف باشد و حتی در آن به نمره زبان انگلیسی نیز اشاره شود و بعد از آن با بررسی و تایید مدارک دانشجویان می‌توانند از مزایای بورسیه های خود بهره‌مند شوند.

نتیجه‌گیری:

در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به یکی از موسسات حقوقی مهاجرت رسمی در کشور ایران مراجعه کنید. مؤسسه حقوقی Go2TR توانسته با جذب بیش از ۳۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی خود اطلاعات گسترده ای در زمینه مهاجرت برای علاقمندان تولید کند.

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده