نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مذاکره بردلی کوپر برای حضور در فیلم Nightmare Alley گیرمو دل تورو

بردلی کوپر پیشنهاد بازی در فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) گیرمو دل تورو را از سوی شرکت سازنده دریافت کرده است.

بردلی کوپر، بازیگر و کارگردان آمریکایی سینمای هالیوود، در حال انجام مذاکرات اولیه برای حضور و نقش‌آفرینی در فیلم جدید گیرمو دل تورو، با عنوان Nightmare Alley (کوچه کابوس) است. این پروژه قرار است همکاری دوباره‌ای را بین گیرمو دل تورو و همچنین استودیو سازنده فیلم Shape of Water (شکل آب) به‌وجود بیاورد. شرکت فاکس سرچلایت (Fox Searchlight) که از سازندگان این اثر محسوب می‌شود، وظیفه توزیع و پخش بین‌المللی آن را هم برعهده دارد.

سایت وِرایتی در خبری اختصاصی به این موضوع پرداخته است و در این گزارش چنین آمده که منابع این سایت اطلاعاتی به‌دست آورده‌اند که نشان می‌دهد بردلی کوپر پیشنهاد بازی در فیلم Nightmare Alley را از سوی شرکت سازنده دریافت کرده است، اما اینکه مذاکرات تا چه اندازه پیشرفت داشته است، کاملاً مشخص نیست و خبری قطعی نمی‌توان در این رابطه داد، اما طبق گفته‌های منابع سایت وِرایتی، هر دو طرف به تفاهمات اولیه رسیده‌اند و بردلی را باید جایگزین لئوناردو دی‌کاپریو بدانیم که حدود چهل روز پیش با سازندگان نسخه بازسازی فیلم Nightmare Alley، جدیدترین اثر گیرمو دل تورو، وارد مذاکره شده بود و حال متوجه شدیم که دیگر وی در این فیلم حضور نخواهد داشت.

داستان فیلم Nightmare Alley براساس رمانی است که توسط ویلیام لیندزی گرشام نوشته شده است. داستان این رمان یک بار در سال ۱۹۴۷ اقتباس شد که شرکت فاکس قرن بیستم وظیفه تهیه و تولید آن را برعهده داشت. در این فیلم تایرون پاور و جون بلوندل ایفای نقش دو شخصیت اصلی آن را برعهده داشتند. داستان این رمان و فیلم حول محور یک شخص مغرور، جاه‌طلب و بلندپرواز است که با یک روانپزشک ارتباطی را برقرار می‌کند. اما بعد از گذشت مدتی سرانجام شخصیت اصلی زن داستان، شرایط را به‌طور کلی تغییر می‌دهد. در این پروژه، گیرمو دل تورو به‌همراه کیم مورگان، نویسندگی و نگارش فیلمنامه این اثر را انجام دادند. علاوه‌ بر این، دل تورو قرار است به همراه جی. مایلز دیل، تهیه‌کنندگی پروژه را نیز بر عهده داشته باشد.

آخرین نقش‌آفرینی و البته کارگردانی بردلی کوپر، مربوط‌به فیلم موفق  A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است) می‌شود که در این فیلم علاوه‌بر خودش در نقش جکسون مین (مربی و عشق الای)، استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا در نقش الای (یک خواننده و شاعر ناشناخته)، سم الیوت در نقش بابی مین (برادر بزرگتر جکسون)، دیو چپل در نقش نودلز (دوست صمیمی جکسون)، اندرو دایس کلی در نقش لورنزو (پدر الای)، آنتونی راموس در نقش رامون (دوست الای)، بانی سامرویل در نقش سالی کامینگز، مایکل هارنی در نقش ولف، رافی گراورن در نقش رز و برکا فیلد در نقش گیل، حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. این فیلم با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان همراه شد و در هشت بخش نودویکمین مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه شد. فیلم A Star Is Born با بودجهٔ ۳۶ میلیون دلاری، فروشی ۴۳۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده