// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

معرفی بازی موبایل Nom Plant؛ گیاه آدم‌خوار

Nom Plant یک بازی موبایل آرکید است که تیم سازنده سعی دارد ازطریق نوآوری‌های منحصربه‌فردش، کاربران بازی‌های موبایل را سرگرم کند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی آرکید رفته‌ایم که بازیکنان بدون اتصال به‌ اینترنت و به‌صورت کاملا آفلاین می‌توانند آن را تجربه کنند. بازی اندروید و آیفون Nom Plant یک بازی آرکید و مناسب برای تمامی مخاطبان بازی‌های موبایل است که تیم سازنده برای سرگرم کردن و جذب مخاطب، از ایده‌ی جالب استفاده کرده است. از نظر داستان و روایت داستانی، بازی آیفون و اندروید Nom Plant داستان خاصی ندارد و بازیکنان را در نقش گیاهی قرار می‌دهد که باید از ابتدای مسیر به انتهای مسیر برسد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
تیم سازنده از چالش‌های مختلفی هم استفاده کرده است تا بازیکنان با تجربه‌ی بازی اندروید و آیفون Nom Plant به چالش کشیده شوند

با شروع بازی موبایل Nom Plant متوجه می‌شوید که بخش تمرینی و آموزشی خاصی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است. در واقع بازی موبایل Nom Plant نیازی هم به این بخش ندارد. البته این گفته بدین معنا نیست که ساختار بازی را متوجه نخواهید شد. در هر بار تلاش برای بازی کردن و پشت سر گذاشتن مراحل، مشاهده می‌کنید که بازی از شما می‌خواهد که انگشت خود را به سمت چپ و راست بکشید. ساختار بازی موبایل و نوآوری که تیم سازنده Nom Plant استفاده کرده است، در اصل گیم پلی بازی و نحوه‌ی بازی کردن است. اگر از علاقه‌مندان به سری ماریو باشید، حتما گیاه‌های آدم‌خوار این مجموعه را مشاهده کرده‌اید که با دندان‌های تیزشان سعی دارند ماریو را از بین ببرند. حال شما در نقش یکی از همین گیاه‌ها باید مسیر بازی را طی کنید و با بالاترین نقطه محیط برسید. نحوه رشد دادن گیاه و پشت سر گذاشتن مراحل هم بدین صورت است که باید انگشت خود را به سم چپ و راست بکشید تا گیاه بازی شروع به حرکت کردن کند. دراین‌میان تیم سازنده از چالش‌های مختلفی هم استفاده کرده است تا بازیکنان با تجربه‌ی بازی اندروید و آیفون Nom Plant به چالش کشیده شوند. اصلی‌ترین چالش در بازی موانعی مثل تیغه‌های تیز و دشمنانی است که سر راه‌تان قرار می‌گیرند. در هر بار تلاش برای پشت سر گذاشتن مراحل، می‌توانید در طول مسیر متوقف شوید و آن را ادامه دهید، اما اگر به یکی از موانع برخورد کنید، جان خود را از دست می‌دهید و باید مجددا مرحله‌ی مورد نظر را تکرار کنید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

جدا از گیم‌پلی، تیم سازنده از یک سری پاداش هم استفاده کرده است که در هر مرحله می‌توانید آن‌ها را در مسیر خود بردارید. پاداش‌ها که شامل سکه‌ها و گیاه‌های مختلف می‌شوند، در بخش شخصی‌سازی ظاهر گیاه بازی Nom Plant مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مواردی که حس‌وحال جالبی به بازی آیفون و اندروید Nom Plant بخشیده است، تغییر ظاهر گیاه بازی است که متنوع و جالب هستند. همچنین طراحی مراحل هم به‌نحوی است که بازیکنان چالش‌های جدیدتری را کسب می‌کنند و رفته رفته، درجه سختی‌شان هم افزایش پیدا می‌کند. اگر به‌دنبال یک بازی آرکید و متفاوت نسبت به سایر بازی‌های پلتفرم موبایل هستید، بازی موبایل Nom Plant می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Nom Plant

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده