// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

Photo Mode برای بازی A Plague Tale: Innocence تایید شد

دیوید دیدِین، کارگردان خلاق بازی A Plague Tale: Innocence اعلام کرده است که به‌زودی Photo Mode به این بازی اضافه می‌شود.

تقریبا یک ماه از عرضه‌ی بازی A Plague Tale: Innocence می‌گذرد که توانست نمرات خوبی را از سوی منتقدان کسب کند و نظر مخاطبان را هم به خود جلب کند. یکی از مواردی که A Plague Tale: Innocence در آن عملکرد خوبی داشته است، طراحی‌های محیطی و همچنین خلق صحنه‌های احساسی است. بااین‌حال یکی از ویژگی‌هایی که جای خالی آن حس می‌شود، حالت عکاسی یا همان Photo Mode است که تیم سازنده به‌زودی این ویژگی را به بازی اضافه می‌کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی A Plague Tale: Innocence ویدیویی را منتشر کرده است که در جریان آن دیوید دیدِین،‌ کارگردان خلاق A Plague Tale: Innocence، از تمامی کاربرانی که این بازی را خریداری کرده‌اند و همچنین از تمامی کاربرانی که بازخوردهای خود را در توییتر و استیم اعلام کرده‌اند، تشکر کرده است. نکته‌ای که در این ویدیو وجود دارد، این است که دیوید دیدین اعلام کرده است که در انتهای ماه میلادی، حالت عکاسی به A Plague Tale: Innocence اضافه می‌شود.

در ادامه حساب کاربری توییتر بازی A Plague Tale: Innocence در جریان یک توییت دیگر اعلام کرده است که زیرنویس ژاپنی و کره‌ای به بازی اضافه شده است و کاربران استیم می‌توانند هم‌اکنون از این زیرنویس‌ها استفاده کنند. برای مشاهده‌ی ویدیو تشکر دیوید دیدین در توییتر می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. نظر شما کاربران زومجی در مورد A Plague Tale: Innocence چیست؟ آیا از این بازی لذت برده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده