// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

تریلری ۲۲ دقیقه‌ای از بازی The Outer Worlds منتشر شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019 و پنل E3 Coliseum، تریلر جدیدی از گیم پلی بازی The Outer Worlds با محوریت یکی از مراحل بازی نمایش داده شد.

در روز آخر از نمایشگاه E3 2019، پنل‌های E3 Coliseum برگزار شدند که جف کیلی مجری آن‌ها بود. در جریان یکی از پنل‌ها، جف کیلی میزبان لئونارد بویارسکی و برایان هاینس، از اعضای استودیو آبسیدین (Obsidian Entertainment)، بود تا در مورد بازی The Outer Worlds صحبت کنند. باتوجه به اخبار بازی، در جریان پنل ذکر شده ویدیویی ۲۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شد. در واقع به‌صورت زنده یکی از مراحل بازی The Outer Worlds کامل شد.

در جریان تریلر منتشر شده از بازی The Outer Worlds، جهان بازی را می‌بینیم که بسیار غنی و بزرگ طراحی شده است و به‌‌نظر می‌رسد کاربر با تجربه‌ی این بازی، در جهان آن غرق می‌شود. باتوجه‌به صحبت‌های تیم سازنده، ظاهرا بازی دارای سیستمی است که یک رابطه مستقیم میان مهارت‌های شما و دیالوگ‌هایی که رد و بدل می‌کنید، برقرار می‌کند. مهارت‌های شما با نمایش گزینه‌های مختلف برای انتخاب دیالوگ، تغییر می‌کند.

همچنین در بخش‌های دیگری از ویدیو منتشر شده، بخش ارتقای مهارت‌ها را مشاهده می‌‌کنیم. بعضی از مهارت‌ها به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که روی هم‌تیمی‌های شما هم تاثیر گذار هستند. کاربران زومجی می‌توانند ویدیو منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنند که در اصل ۵۳ دقیقه زمان دارد و در میان آن ۲۲ دقیقه به بازی The Outer Worlds اختصاص داده شده است. بازی The Outer Worlds در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده