// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Harvest Moon: Mad Dash منتشر شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، تصاویر و اطلاعات بیشتری از بازی Harvest Moon: Mad Dash منتشر شده است.

پس از این‌که در جریان نمایشگاه E3 2019، بازی Harvest Moon: Mad Dash به‌مدت چند روز قابل بازی بود، حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، تصاویر و اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است. این بازی توسط استودیو Natsume در حال توسعه است. این بازی به‌عنوان یک اسپین آف برای نسخه‌ی اصلی یعنی بازی Harvest Moon است که دارای بخش چندنفره نیز هست.

در این بازی پازل، در ابتدای هر مرحله صفحه‌ی پازل مانندی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد که باید با محصولات کشاورزی مختلفی که هریک ممکن است به محصولات دیگری نیز مرتبط باشند، زمین خود را پر کنید و از این محصولات در آن بکارید. کاشتن این محصولات به‌مرور باعث رشد آن‌ها می‌شود و زمین شما را بزرگ و بزرگ‌تر می‌کند که در نهایت آماده‌ی برداشت محصول می‌شود. بازیکنان باید قبل از آغاز هر مرحله، با انتخاب یکی از مراحلی که در نقشه‌ی بازی نمایش داده شده، وارد بازی شوند و سعی کنند با تکمیل هرچه بهتر آن امتیاز بیشتری کسب کنند تا بتوانند هر سه ستاره‌ی آن مرحله را از آن خود کنند.

نگهداری از گیاهان و محصولات کشاورزی تنها کاری نیست که در این بازی می‌توانید انجام دهید؛ در بازی Harvest Moon: Mad Dash شما باید ماهی‌های خود را مدیریت کنید، به گاو‌ها غذا بدهید تا در نهایت بتوانید از شیر آن‌ها استفاده کنید، از افتادن بیهوده‌ی نارگیل‌ها از درختان جلوگیری کنید و مواردی از این دست را انجام بدهید. یک حالت خاص نیز به‌نام Fever Mode در بازی قرار داده شده که با فعال کردن آن می‌توانید هر محصول را به‌محض کاشتن، برداشت کنید.

بازی Harvest Moon: Mad Dash قرار است در پاییز سال جاری به قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. تصاویر منتشر شده از این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده