// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Ritual: Sorcerer Angel؛ حس انتقام

Ritual: Sorcerer Angel یک بازی نقش‌آفرینی است که به‌واسطه‌ی گیم‌پلی که ارائه می‌دهد، ساختار جدیدی را در دسترس کاربران موبایل قرار داده است.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش‌ آفرینی رفته‌ایم؛ اثری که می‌توانید آن را به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت انجام دهید. بازی اندروید و آیفون Ritual: Sorcerer Angel یک بازی نقش‌ آفرینی با دوربین از بالابه‌پایین به‌حساب می‌آید که تیم سازنده سعی کرده است از المان‌های منحصربه‌فردی استفاده کند تا بازی آیفون و اندروید Ritual: Sorcerer Angel به اثری سرگرم کننده و تجربه‌ای نو تبدیل شود. از نظر داستان، بازی موبایل Ritual: Sorcerer Angel روایت‌گر داستان جادوگری است که توسط یک گروهی از جادوگران اسیر شده است و می‌خواهند جادوی خاصی را روی او امتحان کنند. در ادامه کاراکتر داستان متوجه نیروی عجیبی در بدنش می‌شود و تمامی جادوگران را می‌کشد. حال باید در جهان بازی به‌دنبال سایر فرقه‌گرایان بگردید و آن‌ها را از بین ببرید.

Ritual: Sorcerer Angel

بازی دارای بخش ارتقای مهارت‌ها و استفاده از مهارت‌های جدید است

با شروع بازی موبایل Ritual: Sorcerer Angel، یک میان‌پرده از وقایع داستانی نمایش داده می‌شود و سپس وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید. تیم سازنده از بخش آموزشی برای این بازی استفاده نکرده است. در واقع Ritual: Sorcerer Angel نیازی به بخش آموزشی و یادگیری مکانیزم‌های بازی هم ندارد. ساختار بازی به‌شکلی است که تنها با حرکت انگشت‌تان به یکی از زوایا دلخواه، بازی را آغاز می‌کنید. به‌عبارتی نوآوری و خلاقیت تیم سازنده در همین مورد است. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که در هر مرحله، دشمنان متعددی سر راه شما سبز می‌شوند و باید آن‌ها را از بین ببرید تا جواز عبور از مرحله‌ی مورد نظر را کسب کنید و روند داستان را پیش ببرید. در‌این‌میان سیستم هدایت کاراکتر و ضربه‌زدن به‌صورت خودکار و توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود. البته این کار همانند سایر بازی‌های نقش‌آفرینی یا حتی MMO بازار موبایل انجام نمی‌شود. با شروع هر مرحله کاراکتر خود را ثابت می‌بینید. حال باید او را به یک طرف بکشید تا شروع به حرکت کردن کند. نحوه‌ی حرکت شخصیت داستان هم همانند توپی است که مدام به دیوار و محیط‌های اطراف برخورد می‌کند. زمانی‌که جادوگر داستان در مسیر خود به یک دشمن برسد، با شمشیرش به او ضربه وارد می‌کند. در این میان دو مهارت هم برای شما در نظر گرفته شده است. دو مهارت ذکر شده در سمت راست و چپ صفحه نمایش قرار دارند و یکی از آن‌ها حکم سپر دفاعی و دیگری نقش یک توپ آتشین را برعهده دارد که به سمت دشمنان پرتاب می‌شود.

Ritual: Sorcerer Angel

دراین‌میان اشاره کنم که برای استفاده از مهارت‌های در نظر گرفته شده، باید از Mana استفاده کنید. زمانی‌که نوار Mana شما خالی باشد، اجازه استفاده از مهارت‌های‌تان را ندارید. ازاین‌رو باید مراقب آن باشید و با هوشیاری از مهارت‌های تان استفاده کنید، زیرا پر شدن این نوار به نحوه‌ی حرکت کردن در محیط و برداشتن آیتم‌های آبی‌رنگ بستگی دارد. از آن‌جایی که نقشی در حرکت کاراکتر در محیط ندارید، پر شدن این نوار کمی به شانس شما هم بستگی دارد. از نظر بصری هم بازی اندروید و آیفون Ritual: Sorcerer Angel تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه می‌دهد و با ساختار بازی هم‌خوانی دارد. اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی جدید در میان بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل هستید، بازی آیفون و اندروید Ritual: Sorcerer Angel می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Ritual: Sorcerer Angel


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده