// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیل اسپنسر: E3 امسال بدون حضور سونی زیاد خوشایند نبود [E3 2019]

به‌تازگی فیل اسپنسر، سرپرست بخش ایکس باکس مایکروسافت، گفته که نمایشگاه E3 2019 بدون حضور کمپانی سونی زیاد خوب نبوده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، گفته که نمایشگاه E3 2019 بدون حضور شرکت سونی حس و حال زیاد خوبی نداشته است. وی از سونی به‌عنوان بزرگ‌ترین رقیب کمپانی Microsoft یاد کرده و از عدم حضور آن‌ها ابراز ناراحتی کرده است. وی در یکی از مصاحبه‌های خود در جریان نمایشگاه E3 امسال گفته بود که آرزو داشتم شرکت سونی هم اینجا حضور می‌داشت. چراکه بدون حضور آن‌ها این نمایشگاه حس خیلی خوبی ندارد.

هرچند مایکروسافت با کنفرانس خود که بیش از ۶۰ دقیقه به‌طول انجامید، یکی از طولانی‌ترین و بهترین کنفرانس‌های E3 امسال را به‌نام خود ثبت کرد، اما اگر بخواهیم به‌طور کلی نگاه کنیم، نمایشگاه امسال به‌نوعی کم سر و صدا بود و فیل اسپنسر نیز به این نکته پی برده است. از نظر فیل اسپنسر، نمایشگاه E3 این فرصت را به شرکت‌ها و استودیوهای ساخت بازی می‌دهد تا گرد هم جمع شده و هرآن‌چه را که در توان دارند ارائه کنند و با یکدیگر رقابت کنند. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر می‌بینید:

ما باید به‌عنوان کسانی که پرچم‌دار ساخت بازی‌ها هستیم، در این نمایشگاه حاضر شویم و جدیدترین پیشرفت‌ها و تلاش‌های خود را به طرفداران نشان بدهیم.

وی همچنین گفته که کنسول جدید مایکروسافت، که در حال حاضر بانام پروژه‌ی اسکارلت شناخته می‌شود، قرار نیست که آخرین کنسول این شرکت باشد و در مورد پلتفرم ابری مایکروسافت یعنی xCloud نیز گفت که این تکنولوژی جدید قرار است به‌جای این‌که با کنسول‌های قبلی جایگزین شود، آن‌ها را بیش از پیش کامل کند و ارتقا بدهد. در رابطه با رقیب بزرگ مایکروسافت، یعنی شرکت سونی نیز ظاهرا قرار است سال آینده با معرفی کنسول جدید خود که در حال حاضر بانام پلی استیشن 5 شناخته می‌شود، وارد میدان شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده