// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Marvel's Avengers دارای پرداخت‌های درون برنامه ای است [E3 2019]

در بازی Marvel's Avengers بازیکنان می‌توانند لباس‌های قهرمان‌ها را ازطریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای خریداری کنند.

یکی از مواردی که کاربران بازی‌‌های ویدیویی را آزار می‌دهد، وجود سیستم‌های پرداخت‌ درون برنامه‌ای در بازی‌ها است. حال در جریان نمایشگاه E3 2019 و جدیدترین اخبار بازی، شان اسکایگ، رئیس استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، در گفت‌وگوی خود با IGN اعلام کرده است که بازی Marvel's Avengers دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. وی دراین‌باره می‌گوید:

در بازی لباس‌هایی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را با پرداخت‌های درون برنامه‌ای خریداری کنند.

بااین‌حال کریستال داینامیکس، سازنده بازی Marvel's Avengers، در جریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس (Square Enix)، اعلام کرد که بازی فاقد لوت باکس و آیتم‌هایی است که این بازی را به یک محصول Pay to Win تبدیل کند. همچنین وینسنت ناپولی، رهبر طراحان مبارزات بازی، هم دراین‌باره گفته است که خریدهای بازیکنان روی گیم‌پلی بازی تاثیر گذار نیستند و برای شخصی‌سازی بیشتر شخصیت‌ها در نظر گرفته شده‌اند.

متاسفانه مشخص نشده است که جزئیات شخصی‌سازی‌های قهرمان‌های بازی به چه صورت است، اما می‌توان انتظار پوسته‌ها یا Emoteهای مختلف را داشت تا بازیکنان بتوانند از آن‌ها در طول تجربه‌شان استفاده کنند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از تعداد قهرمان‌های اولیه بازی ناراضی هستید، باید بگویم که کریستال داینامیکس اعلام کرده است که پس از عرضه‌ی بازی، با انتشار محتویات رایگان از جمله‌ قهرمان‌های جدید، جهان Marvel's Avengers را گسترش خواهد داد.

نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ مِی ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده