نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

اطلاعات تازه‌ای از گیم پلی بازی Bleeding Edge منتشر شد [E3 2019]

یکی از سازندگان بازی Bleeding Edge، ساخته استودیو نینجا تئوری، در مصاحبه‌ای جزییات تازه‌ای از گیم پلی این بازی منتشر کرده است.

راهنی تاکر، یکی از اعضای استودیو نینجا تئوری که کارگردان بازی Bleeding Edge است، در قسمت ویژه E3 2019 از برنامه Inside Xbox اطلاعات تازه‌ای از ویژگی‌های تیم‌ها در گیم‌پلی این بازی ویدیویی به اشتراک گذاشته است. شما می‌توانید این مصاحبه کوتاه را با استفاده از یوتیوب تماشا کنید.

تاکر در این مصاحبه تایید می‌کند که انتخاب کاراکتر در بازی هشت نفره Bleeding Edge (چهار دربرابر چهار) تاثیرگذار است. هرکدام از کاراکترهای بازی در یکی از سه کلاس کلی بازی طبقه‌بندی شده‌اند: سنگین‌وزن‌ها (Heavies)، قاتل‌ها (Assassins) و پشتیبان‌ها (Supports). در هرکدام از این سه کلاس نیز انواع گوناگونی از کاراکترها برای هرچه متنوع‌تر شدن مبارزات وجود دارند. اگر دو نفر یک کاراکتر مشابه، مثلا Buttercup را انتخاب کنند، بازهم کاراکتر هر بازیکن (با وجود یکی بودن) با کاراکتر بازیکن دیگر متفاوت خواهد بود. بازی سه ماد را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. هر بازیکن با سه ماد یکسان بازی را آغاز خواهند کرد؛ هرچند بازیکنان در طول بازی می‌توانند ماد‌های تازه‌ای کسب کنند. این مادها کاراکتر را قدرتمند نمی‌کنند؛ بلکه تنها گزینه‌های بیشتری برای ارتقا کاراکتر در اختیار بازیکن قرار می‌دهند.

Ninja Theory

راهنی تاکر کاراکتر Daemon را برای نمونه نام برد. این کاراکتر در ابتدای بازی مادی برای افزایش میزان سلامتی، قدرت کاتانا و مسافت پرتابی شوریکن در اختیار دارد. این کاراکتر همچنین قابلیت پیش‌برد مراحل به صورت مخفی‌کاری را نیز دارد. اگر کاربر بخواهد حین استفاده از این کاراکتر مراحل را به صورت مخفی‌کارانه پیش ببرد، می‌تواند ترتیبی اتخاذ کند تا Daemon در حین مخفی‌کاری کاراکتر خطرناک‌تری باشد. وجود چنین مکانیزمی موجب به وجود آمدن بستر بسیار مناسبی برای تشکیل تیم‌های جذاب خواهد شد. اینکه یک کاربر می‌تواند با هم‌تیمی‌های خاصی حرکاتی را که آسیب زیادی به دشمن می‌رسانند اجرا کند یا خیر مشخص نیست، اما حرکات سنگینِ از پیش طراحی‌شده‌ی چهار نفره می‌توانند توقف‌ناپذیر باشند. تیم نینجا تئوری باید کیفیت بازی خود را به اثبات برساند، اما اگر این اتفاق رخ دهد بازی Bleeding Edge می‌تواند به یک بازی eSport جالب تبدیل شود.

بازی Bleeding Edge در تاریخ ۲۷ ژوئن مصادف با ۶ تیر در قالب یک دوره آلفای فنی منتشر می‌شود. تیم نینجا تئوری قصد دارد با برگزاری آزمایش‌های هفتگی از بازخورد تماشاگران برای رفع اشکالات فنی بازی استفاده کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده