// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷

مجموعه بازی Yakuza دیگر به عنوان سری انحصاری پلی استیشن در نظر گرفته نمی‌شود [E3 2019]

جان کلارک، معاون اجرایی بخش انتشارات سگا، در نمایشگاه E3 2019 اعلام کرده است که از این پس آن‌ها مجموعه Yakuza را یک مجموعه چندپلتفرمه در نظر می‌گیرند.

مجموعه Yakuza یکی از مجموعه‌های قدیمی پلی استیشن به‌حساب می‌آید که اولین نسخه از آن برای پلی استیشن 2 عرضه شد. شاید این سری در غرب هواداران زیادی نداشته باشد، اما می‌توان از آن به‌عنوان یکی از سری‌های پرطرفدار در شرق یاد کرد. با شروع نسل هشتم سگا شروع به ساخت نسخه‌های ریمستر یاکوزا کرد و همچنین بازی Yakuza 0 هم عرضه شد تا پیش درآمدی برای وقایع سری یاکوزا باشد.

رفته رفته پس از عرضه برای پلی استیشن 4 به صورت انحصاری، نسخه‌های ریمستر شده در دسترس کاربران کامپیوتر هم قرار گرفتند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، جان کلارک، معاون اجرایی بخش انتشارات سگا در مورد چند پلتفرمه شدن یاکوزا صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

اینکه این سری به‌عنوان یک مجموعه چند پلتفرمه کار خود را ادامه دهد، تصمیمی است که شعبه ژاپن، اروپا و آمریکا سگا آن را در ذهن دارند. این گفته بدین معنا نیست که همه‌ی موارد در قالب چند پلتفرمه قرار خواهند گرفت، اما چنین موردی را در نظر داریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که احتمال دارد شاهد عرضه همزمان روی PC و PS4 نباشیم. در گذشته کارگردان این مجموعه اعلام کرده بود که تمرکز بیشتری را روی پلی‌استیشن 4 و کنسول نسل آینده سونی خواهند داشت و حال به‌نظر می‌رسد دراین‌میان آن‌ها کاربران کامپیوتر را هم در لیست برنامه‌های خود قرار داده‌اند.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده