// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹

در بازی Astral Chain بازیکنان همزمان دو شخصیت را کنترل می‌کنند [E3 2019]

استودیو پلاتینیوم گیمز به‌تازگی اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Astral Chain منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی امکان کنترل دو شخصیت این بازی به‌طور هم‌زمان است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان برنامه‌ی نینتندو در رویداد E3 2019 و پس از آن بود که اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Astral Chain منتشر شد. یکی از این اطلاعات امکان شخصی‌سازی یا کاستوم کردن شخصیت‌های بازی است. شخصیت‌های این بازی جزو نیروهای پلیس هستند و باید به‌دنبال برقراری امنیت و قانون، تحقیق در مورد حوادث و همچنین مبارزه با هیولاهایی باشند که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند.

بازی Astral Chain به‌عنوان یک بازی که از دید سوم‌شخص بهره‌ می‌برد، توسط استودیو PlatinumGames ساخته می‌شود و علاوه‌بر ویژگی‌های اصلی که بازی‌های این استودیو دارند، دارای توالی داستانی متفاوتی است که آن را از سایرین جدا می‌کند. البته نمی‌توان این بازی را با اثری مانند Bayonetta مقایسه کرد؛ چراکه کارگردانی و ساخت بازی توسط اشخاص دیگری انجام گرفته است.

طرح اصلی و پایه‌ی این بازی مبتنی بر سبک اکشن شکل گرفته که در آن می‌توانید هردو شخصیت آن را به‌طور هم‌زمان کنترل کنید. با استفاده از Legion که توسط شخصیت اصلی بازی کنترل می‌شود، می‌توانید حرکات و ضربات مهلکی به دشمنان وارد کنید؛ به‌عنوان مثال Legion می‌تواند با پیچیدن زنجیر دور دشمنان، آن‌ها را از پای درآورد یا به‌همراه شما، ضربات ترکیبی یا Combo بزند. در این بازی می‌توانید با آزاد کردن سلاح‌های بیشتر برای خود و همچنین باز کردن تعداد Legion بیشتر، در بازی پیشرفت کنید و به سمت اهداف خود پیش بروید.

Astral Chain

حمله کردن به دشمنان از پشت حکم ضربات بحرانی یا Critical را خواهد داشت و بهای سنگین‌تری برای دشمنان در پی خواهد داشت. پس می‌توانید با شخصیت اصلی بازی یا Legion از پشت به آن‌ها حمله کنید. ما پیش‌تر متوجه شده بودیم که شخصیت‌های اصلی بازی خواهر و برادر هستند. این بازی به‌این دلیل که شما را در نقش نیروهای پلیس نشان می‌دهد، دارای یک پایگاه پلیس است که می‌توانید همه جای آن را آزادانه بگردید؛ مکان‌هایی مانند اتاق تمرین تا در آن بتوانید مهارت‌های خود را آزمایش کنید و ضربات Combo خود را نیز تست کنید. شما همچنین باید با تحقیق و بازپرسی از متهمان و کسانی که به آن‌ها شک دارید، در حل کردن پرونده‌های مختلف وارد شوید و با جستجوی سرنخ‌ها و حتی تماشای فیلم دوربین‌های امنیتی، عوامل جرایم مختلف را دستگیر کنید.

کسانی نیز که نمی‌توانند یک پرونده را حل کنند یا می‌خواهند زودتر از شر آن خلاص شوند، می‌توانند با مراجعه به مکان‌هایی در داخل بازی، به حل سریع آن‌ها اقدام کنند یا این‌که با تحقیق و تلاش خود، پس از حل کردن آن‌ها، امتیاز‌های خوبی از آن خود کنند. بازی Astral Chain در حال حاضر برای پیش‌خرید قرار داده شده و قرار است در تاریخ ۳۰ ماه آگوست (۸ شهریور ماه) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده