نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

بررسی ویدیویی ماوس مخصوص بازی Logitech G502 Proteus Spectrum

با بررسی ویدیویی ماوس مخصوص بازی Logitech G502 Proteus Spectrum همراه باشید تا نقاط قوت و ضعف این ماوس را با هم مرور کنیم.

اگر از گیمرهای پی‌سی باشید قطعا نام لاجیتک را شنیده‌اید. شرکتی که علاوه‌بر تولید و ساخت ماوس و صفحه کلید های اداری،‌ در بخش گیمینگ خود نیز فعالیت قابل قبولی دارد و بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای و کژوال از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. 

ماوس Logitech G502 Proteus Spectrum، نام یکی از ماوس‌ های سیم‌ دار Logitech است که ضمن داشتن ظاهری جذاب، ویژگی‌های خوبی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این ماوس می‌توان به طراحی جذاب، وزن قابل تنظیم و بازه DPI بین ۲۰۰ تا ۱۲ هزار اشاره کرد. رنگ‌بندی RGB نیز از دیگر ویژگی‌های این ماوس است. در جدیدترین بررسی ویدیویی زومجی، این محصول را زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن را برای شما بازگو کرده‌ایم تا اگر قصد خرید این ماوس را دارید، با خیال راحت‌تری این اقدام را انجام دهید. ماوس لاجیتک G502 Proteus Spectrum را را اسپیرو نماینده انحصاری گروه محصولات لاجیتک در ایران برای بررسی در اختیار زومجی قرار داده است؛ این ماوس ۳۶ ماه گارانتی اسپیرو دارد.

در ادامه می‌توانید بررسی لاجیتک G502 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده