// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کیانو ریوز پس از کاراکتر اصلی مهم ترین نقش را در Cyberpunk 2077 ایفا می‌کند [E3 2019]

جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز برای اولین بار در بازی رومیزی سایبر پانک حضور داشته است و در Cyberpunk 2077، یکی از مهم‌ترین کاراکترهای بازی به‌حساب می‌آید.

با نشان دادن کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077، تعدادی از کاربران برای‌شان این سوال پیش آمده است که آیا نقش وی در بازی تنها یک کامئو ساده است؟ این در حالی است که مشخص شد که کیانو ریوز، نقش یکی از اصلی‌تری کاراکترهای بازی سایبرپانک 2077 را ایفا می‌کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، جانی سیلورهند نام کاراکتری است که کیانو ریوز نقش او را بازی می‌کند. وی برای اولین بار در بازی رومیزی سایبرپانک ظاهر شد. در آن بازی رومیزی از جانی سیلورهند به‌عنوان یک آشوب‌طلب (آنارشیست) یاد می‌شد. این درحالی است که شرکت‌های اصلی و مدیران شهر نایت سیتی، از او به‌عنوان یک تروریست یاد می‌کردند. البته در بازی Cyberpunk 2077، جانی سیلورهند کشته شده است و در توضیحات بازی، از او به‌عنوان یک روح دیجیتالی یاد می‌شود که V، کاراکتر اصلی داستان، به‌لطف تراشه الکترونیکی داخل سرش، می‌تواند جانی سیلورهند را ببیند و با او صحبت کند.

در ادامه مشخص شده است که جانی سیلورهند، کاراکتری نیست یک یا دوبار او را در بازی مشاهده کنیم و گفته شده است که یکی از مهم‌ترین نقش‌های داستان را ایفا می‌کند. همچنین باتوجه‌به گفته مارچین ایوینسکی، مدیرعامل سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، از نظر خط دیالوگ، جانی سیلورهند بیشترین دیالوگ را پس از کاراکتر اصلی به‌خود اختصاص داده است. نظر شما کاربران زومجی در مورد کاراکتر جانی سیلورهند و ارتباطش با کاراکتر V چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه عرضه می‌شود.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده