// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

سارا کانر با صداپیشگی لیندا همیلتون در رویداد ترمیناتور بازی Gears 5 حضور خواهد داشت

پس از دیده شدن تصویر ترمیناتور در تریلر بازی Gears 5 در جریان رویداد E3 2019، حضور سارا کانر از مجموعه فیلم‌های ترمیناتور (The Terminator) نیز تایید شد.

براساس جدیدترین اخبار بازی و همان‌طور که در تریلر بازی Gears 5 که در کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2019 مشاهده کردید، تصویر دیده شده از شخصیت ترمیناتور نشان‌دهنده یک کراس‌اور جذاب در این بازی است و همچنین استودیو کوالیشن گفته که شخصیت سارا کانر با بازی لیندا همیلتون نیز در این بازی حضور خواهد داشت. بخش‌هایی از صحبت‌های راد فرگوسن، سرپرست استودیو کوالیشن، در زیر قابل مشاهده است:

لیندا همیلتون در‌حقیقت وظیفه‌ی صداگذاری شخصیت سارا کانر را در این کراس‌اور برعهده خواهد داشت. از آنجا که ما طرفدار پروپاقرص سری فیلم‌های ترمیناتور هستیم همیشه علاقه داشتیم که این شخصیت‌ها را به دنیای Gears 5 دعوت کنیم. حالا نیز بسیار خوشحال هستیم که توانسته‌ایم این کراس‌اور جذاب را برای این بازی برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفته که شخصیت سارا کانر در بازی Gears 5 مرتبط می‌شود با شخصیت Kait و هنگامی که به ویژگی‌های این شخصیت نگاه می‌کنید، به یاد سارا می‌افتید:

وقتی که به سارا کانر به‌عنوان یک شخصیت نگاه کنید، او دقیقا ما را به یاد داستان زندگی شخصیت Kait در بازی Gears 5 می‌اندازد. Kait نیز که پیش‌تر یک شهروند عادی بوده، حالا تبدیل به یک مبارز شده تا بتواند بشریت را نجات دهد و این دقیقا همان داستانی است که برای سارا کانر نیز جریان داشت. ترکیب کردن این دو مجموعه محبوب با یکدیگر، مسئله‌ای است که ما از انجام آن بسیار خوشحال هستیم.

برای دسترسی به دو شخصیت سارا کانر و ترمیناتور در بازی Gears 5، شما باید بازی را پیش‌خرید کنید یا اینکه در هفته‌ی اول پس از انتشار، آن را ازطریق سرویس ایکس‌باکس گیم پس تجربه کنید. بازی قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) برای پی سی و ایکس‌باکس وان منتشر شود. نظرات خود را در مورد اضافه شدن این دو شخصیت به بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع VideoGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده