// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

فروش بازی The Witcher 3 از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرده است که فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار شد تا آخرین ماجراجویی گرالت را تجربه کنیم. ویچر 3 در همان سال توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند و تا به امروز خیلی از هواداران آن را بهترین بازی نقش‌آفرینی نسل هشتم می‌دانند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، آمار و ارقام فروش بازی The Witcher 3 منتشر شده است.

استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اعلام کرده است که بازی The Witcher 3: Wild Hunt توانسته است بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. فروش این بازی روی تمامی پلتفرم‌هایی است که ویچر ۳ روی آن عرضه شده است. نکته‌ی جالب این است که بیش از نصف فروش کلی مجموعه ویچر به فروش نسخه سوم این سری مربوط می‌شود. اگر نگاهی به فروش سایر رقیب‌های The Witcher 3 در سبک نقش‌آفرینی داشته باشیم، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim توانسته است ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

البته فراموش نکنیم که اسکایریم روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است. ازطرفی می‌توان امید داشت که با عرضه ویچر 3 روی نینتندو سوییچ، میزان فروش این بازی افزایش پیدا کند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه با این بازی خاطره دارید؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده