// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تعداد بازیکنان Forza Horizon 4 به ۱۰ میلیون نفر رسید [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019 مشخص شده است که تعداد کاربران بازی Forza Horizon 4 به ۱۰ میلیون نفر رسیده است.

بازی Forza Horizon 4 در زمان عرضه‌اش توانست نظرات بسیار مثبتی را از سوی منتقدان و کاربران جلب کند. حال در جریان نمایشگاه E3 2019 و جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده فورتزا هورایزن 4 اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی به ۱۰ میلیون نفر رسیده است. البته این رقم چندی پیش توسط یکی از کاربران توییتر فاش شد که در حال تماشا کردن به یکی از استریم‌های بازی در میکسر بود. متاسفانه اعلام نشده است که از این مقدار بازیکنان، چه تعداد مربوط به نسخه کامپیوتر و چه تعداد روی ایکس باکس وان، Forza Horizon 4 را تجربه کرده‌اند.

البته اخبار منتشر شده به عملکرد خوب فورتزا هورایزن ۴ ختم نمی‌شود، بلکه Sea of Thieves هم توانسته است آمار خوبی را از خود به‌جای بگذارد. در جریان برنامه اینساید ایکس باکس بود که استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، اعلام کرد که تعداد بازیکنان این بازی به ۸.۴ میلیون نفر رسیده است. البته اشاره کنم که در ماه آوریل، یک آپدیت بزرگ به مناسبت سالگرد عرضه بازی در دسترس قرار گرفت. این آپدیت توانسته دو میلیون نفر را جذب بازی Sea of Theives کند.

Sea of Thieves شاید در روز عرضه عملکرد خوبی نداشت، اما رفته رفته توانست به یک بازی سرگرم کننده آنلاین تبدیل شود. از طرفی با معرفی جدیدترین بسته الحاقی فورتزا هورایزن 4 که حال‌وهوای لگو دارد، می‌تواند کاربران بیشتری را به این بازی ریسینگ آرکید جذب کند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده