نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

عبور میزان پیش فروش Cyberpunk 2077 از The Witcher 3

طبق اعلام مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد، میزان پیش‌فروش بازی Cyberpunk 2077 از The Witcher 3 عبور کرده است. 

یکی از مهم‌ترین نمایش‌های نمایشگاه E3 2019، به بازی Cyberpunk 2077 در کنفرانس مایکروسافت اختصاص داشت؛ جایی که نمایشی سینمایی از بازی جدید استودیو سی‌دی پراجکت رد تماشا کردیم و در پایان آن هم شاهد تایید حضور کیانو ریوز در بازی بودیم که همین مورد، باعث شده تا این بازی حتی بیش از پیش مورد‌توجه قرار بگیرد. اما در حاشیه نمایشگاه E3 امسال، مارسین ایوینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد، مصاحبه‌ای با سایت بلومبرگ داشته و ضمن اشاره به موارد مختلف، در بخشی از آن هم توضیحاتی در مورد میزان پیش‌فروش Cyberpunk 2077 ارائه کرده است. 

به‌گفته ایوینسکی، در همین مدت زمانی که Cyberpunk 2077 برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته، توانسته پیش‌فروش بالاتری در مقایسه با The Witcher 3، ساخته قبلی آن‌ها داشته باشد. با توجه به این صحبت‌ها می‌توان نتیجه گرفت که نمایش‌های Cyberpunk 2077 تا به امروز توانسته‌اند رضایت کلی گیمر‌ها را در پی داشته باشند و در صورتی که کیفیت نهایی بازی هم بالا باشد، این اثر قادر خواهد بود یه یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شود. 

در دیگر اخبار مرتبط با Cyberpunk 2077، شما می‌توانید جزییات بیش‌تری از محیط‌ها و شخصیت‌های این بازی را در زومجی بخوانید. همچنین پیامی مخفی از جانب سازندگان آن، خبر از انتشار نمایش جدید گیم پلی بازی در ماه آگوست می‌دهد


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده