// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Climbing Flail تا Pinball Platform

این هفته از بازی آرکید و هیجان‌انگیز Booger گرفته تا دو بازی Dark Quest 2 و The Dreadmill را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته‌ای که گذشت بازی‌های متنوع و مختلفی روی فروشگاه‌های پلی‌استور و گوگل پلی عرضه شده‌اند. در میان بازی‌های عرضه شده، اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌ آفرینی با المان‌های مبارزات نوبتی هستید، بازی اندروید و آیفون Dark Quest 2 می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران بازی‌های رانینگ بی‌پایان، می‌توانند بازی آیفون The Dreadmill را بازی کنند که تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به سایر بازی‌های این سبک ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید معرفی کوتاه بازی‌های عرضه شده در هفته سوم خرداد ماه را در زومجی مشاهده کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

بازی BiuBiu Jungle

BiuBiu Jungle

در بازی BiuBiu Jungle، بازیکنان هدایت کاراکتری به نام بیوبیو را برعهده می‌گیرند. وی یک روز از خواب بیدار می‌شود و به مورد عجیبی بر می‌خورد. بیوبیو جزیره‌ی خود را در حال غرق شدن می‌بیند. ستاره‌هایی که نقش انرژی جزیره را ایفا می‌کردند، دزدیده شده‌اند و حال وظیفه‌ی بیوبیو است تا این ستاره‌ها را پیدا کند و جزیره‌ی خود را نجات دهد. ساختار گیم‌پلی، معماهای مختلف و چالش برانگیزی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود بازی BiuBiu Jungle

بازی Booger

Booger

Booger را می‌توان یک بازی آرکید دانست که در جریان آن بازیکنان باید از انگشتان خود استفاده کنند تا یک شبکه متصل از ماده چسبناک داخل بازی را به‌وجود آورند. دراین‌میان حواس‌تان باشد که برای پشت سر گذاشتن مراحل، باید از اشیاء و مواردی که در اطراف‌تان قرار دارند، دوری کنید.

دانلود بازی Booger

بازی Bubbly Sub

Bubbly Sub

بازی Bubbly Sub مکانیزم ساده‌ای دارد و بازیکنان تنها با استفاده از یک انگشت می‌توانند آن را تجربه کنند. در این بازی با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش، مانع از غرق شدن و فرود آمدن زیر دریایی می‌شوید. حال با استفاده از همین مکانیزم، باید موانع قرار داده شده در محیط را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Bubbly Sub

بازی Climbing Flail

Climbing Flail

در بازی موبایل Climbing Flail، بازیکنان هدایت کاراکتری را برعهده می‌گیرند که بدنی نرمی دارد و می‌توانید با کشیدن انگشت‌تان به سمت پایین، او را به بالا پرتاب کنید. با استفاده از این ویژگی باید موانع و چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید تا به بالاترین نقطه‌ی ممکن برسید. سپس مرحله‌ی مد نظر خودتان را طراحی کنید و یک بار دیگر، تمامی موارد ذکر شده را در مرحله‌ی شخصی‌سازی شده خودتان انجام بدهید.

دانلود بازی Climbing Flail

بازی Dark Quest 2

Dark Quest 2

اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی هستید، بازی موبایل Dark Quest 2 می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد که برگرفته از بازی رومیزی Hero Quest است. در اینجا بازیکنان تیم قهرمان‌های خود را تشکیل می‌دهند تا قلعه‌ی مرموز بازی را بگردند و منبع نیروی شیطانی به‌وجود آمده را پیدا کنند و از بین ببرند.

دانلود بازی Dark Quest 2

بازی Devil Stone

Devil Stone

داستان بازی نقش آفرینی Devil Stone،‌ روایت‌گر ماجراجویی فیکوس سرا است که جانشین پادشاه سرزمین خودش است، اما نیروی خود را توسط Devil King از دست می‌دهد. حال پس از اینکه به سرزمین انسان‌ها فرستاده می‌شود، وظیفه دارد دویل استون‌های مختلفی را پیدا کند تا ازطریق آن‌ها بتواند قدرت از دست رفته‌اش را احیا کند.

دانلود بازی Devil Stone

بازی The Dreadmill

The Dreadmill

The Dreadmill یک بازی رانینگ بی پایان است که در جریان آن بازیکنان با فرار کردن باید از موانعی که در حال ریزش هستند، دوری کنند. تیم سازنده سعی کرده است با استفاده از این چالش، بازیکنان را سرگرم کند و پس از هر بار ناکامی، یک بار دیگر گزینه تجربه‌ی مجدد را فشار دهند و بازی را تجربه کنند.

دانلود بازی The Dreadmill

بازی Fuse ‘N Drop

Fuse ‘N Drop

بازی‌های موبایل با مکانیزم‌های ساده، همیشه مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. بازی موبایل Fuse ‘N Drop هم دارای مکانیزم و گیم‌پلی بسیار ساده‌ای است تا کاربران بتوانند بهترین تجربه را از بازی کسب کنند. در این بازی بازیکنان باید از ترکیب کردن، حرکت دادن و خراب کردن بلوک‌های داخل محیط استفاده کنند تا بتوانند معماهایی را که برای‌شان در نظر گرفته شده است، حل کنند.

دانلود بازی Fuse ‘N Drop

بازی Galaxy Shooter: Strike Force

Galaxy Shooter: Strike Force

سبک Shoot ‘em Up یکی از سبک‌های پرطرفدار روی موبایل است و تیم سازنده بازی موبایل Galaxy Shooter: Strike Force سعی کرده است با استفاده از این سبک، کاربران بازی‌های موبایل را به خود جذب کند. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه خاصی به بازی‌های آرکید هواپیمایی دارند، Galaxy Shooter بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی Galaxy Shooter: Strike Force

بازی HELI 100

HELI 100

بازی موبایل HELI 100 هم یکی دیگر از بازی‌های هواپیمایی و تیر اندازی است که در هفته سوم خرداد ماه در دسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار گرفت. در این بازی مخاطب هدایت یک هلیکوپتر را برعهده می‌گیرد که باید در طول هر مرحله ارتش بیگانگان را از بین ببرد. حال هرچه بیشتر پیش می‌روید، دشمنان شما سرسخت‌تر از قبل می‌شوند.

دانلود بازی HELI 100

بازی Idle Zoo: Animal Park Tycoon

Idle Zoo: Animal Park Tycoon

بازی موبایل Idle Zoo: Animal Park Tycoon شما را در نقش یک مدیر باغ وحش قرار می‌دهد. بازیکنان باید با مدیریت درست باغ وحش‌شان، بازدید کننده‌های بیشتری را جذب کنند تا بتوانند به یکی از معروف‌ترین باغ وحش‌ها تبدیل شوند. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی موبایل، طراحی کارتونی است که حس‌وحال جالبی را به بازی بخشیده است.

دانلود بازی Idle Zoo: Animal Park Tycoon

بازی Knight Brawl

Knight Brawl

در بازی موبایل Knight Brawl تنها یک هدف برای شما در نظر گرفته شده است و آن‌ هم چیزی جز کشتن شوالیه‌های مختلف است. نایت براول یک بازی گلادیاتور محور است که بازیکنان هدایت یک گلادیاتور را برعهده می‌گیرند و باید در محیط‌های مختلف، با شوالیه‌های سرسختی مبارزه کنند. با کشتن شوالیه‌ها سکه کسب می‌کنید و می‌توانید تجهیزات جدیدی را برای خود خریداری کنید.

دانلود بازی Knight Brawl

بازی Knight of Tartarus

Knight of Tartarus

در میان بازی‌های نقش‌آفرینی هفته سوم خرداد، اگر به‌دنبال یک بازی کلاسیک با طراحی‌های قدیمی می‌گردید، Knight of Tartarus می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در اینجا بازیکنان باید وارد جهان زیر زمین شوند تا با شوالیه‌های افسانه‌ای تاریکی مبارزه کنند. با شکست دادن این شوالیه‌ها، جهان را نجات خواهید داد.

دانلود بازی Knight of Tartarus

بازی Matchy Moods

Matchy Moods

در بازی موبایل Matchy Moods بازیکنان باید پلتفرم‌های یکسان داخل محیط را شناسایی و آن‌ها را از بین ببرند. ساختار این سیستم به‌نحوی طراحی شده است که از انجام آن لذت می‌برید و پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله، متوجه می‌شوید که مدت زمان زیادی را بدون متوجه شدن، صرف Matchy Moods کرده‌اید.

دانلود بازی Matchy Moods

بازی Mosaic: BlipBlop

Mosaic: BlipBlop

اگر علاقه‌مند به بازی‌های موبایلی هستید که با ضربه‌زدن و کلیک کردن روی صفحه‌نمایش کارهای مختلفی را انجام بدهید، بازی موبایل Mosaic: BlipBlop بهترین گزینه برای شما است. این بازی جزو آثاری است که تجربه‌‌های بی‌پایان و بدون محدودیتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند و تنها هدف‌شان سرگرم کردن مخاطب است.

دانلود بازی Mosaic: BlipBlop

بازی Paint Balls Rush

Paint Balls Rush

بازی موبایل Paint Balls Rush جهانی رنگی و دلنشین را در دسترس مخاطبان بازی‌های موبایل قرار می‌دهد. در این بازی باید توپ‌های رنگی را جمع کنید و ازطریق آن‌ها، بلوک‌هایی را که در محیط قرار داده شده‌اند، رنگ بزنید. همچنین موانع مختلفی هم برای شما در نظر گرفته شده است که تا کار شما برای رنگ کردن بلوک‌ها سخت شود.

دانلود بازی Paint Balls Rush

بازی Pinball Platform

Pinball Platform

Pinball Platform ترکیبی از سبک‌های مختلف است تا بتواند تجربه‌ی متفاوت و دلنشینی را ارائه دهد. در این بازی مخاطب در محیط‌هایی قرار می‌گیرد که از نظر طراحی شبیه به بازی‌های پین‌بال هستند، اما شما باید با پرش روی پلتفرم‌ها و گذشتن از موانع داخل بازی، به پورتال‌ انتهای مسیر برسید. هرقدر که عملکرد شما بهتر باشد، ستاره‌های بیشتری را کسب می‌کنید.

دانلود بازی Pinball Platform

بازی Pipe Dreams

Pipe Dreams

بازی موبایل Pipe Dreams برای رویا پردازان و اشخاصی که دوست دارند در جهانی متفاوت زندگی می‌کردند، ساخته شده است. این بازی پتانسیل این را دارد تا مخاطب را برای مدتی هم که شده، از جهان فعلی و مشکلاتش جدا کند و تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را ارائه دهد.

دانلود بازی Pipe Dreams

بازی Sketch Wars

Sketch Wars

در بازی موبایل Sketch Wars بازیکنان با یک جهان سیاه و سفید روبه‌رو می‌شوند. درواقع همه چیز در این بازی همانند طرح اولیه یک نقاشی است و بازیکنان وظیفه دارند تا دشمنان شیطانی را که مقابل‌شان قرار داده شده است، از بین ببرند. رفته رفته می‌توانید قدرت خود را هم افزایش دهید تا در سطح‌های بالاتر، بتوانید با قدرت بیشتری دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی Sketch Wars

بازی Snake Color Bump

Snake Color Bump

Snake Color Bump یک بازی چالش‌برانگیز و آرکید است که بازیکنان را در نقش یک مار قرار می‌دهد. مار رنگی داستان در محیطی قرار دارد که پر از توپ‌های رنگی متفاوتی است و چالش اصلی، این است که توپ‌های هم‌رنگ خودتان را بخورید تا بزرگ و بزرگ‌تر شوید.

دانلود بازی Snake Color Bump

بازی Snow Cone Tycoon

Snow Cone Tycoon

در بازی Snow Cone Tycoon بازیکنان چالش‌های جالبی را مشاهده می‌کنند که بعضی از آن‌ها جنبه‌ی آموزشی دارد. ساختار بازی به‌نحوی است که تمامی مخاطبان بازی‌های موبایل، می‌توانند از  تجربه Snow Cone Tycoon لذت ببرند. در اینجا باید ظرف‌هایی از برف‌های مخروطی را تهیه کنید، اما شرایط آب‌وهوایی، موردی است که شما را به‌چالش می‌کشد. درواقع در هر روز از بازی که آب‌وهوا تغییر می‌کند، باید دستور تهیه خودتان را تغییر دهید تا بتوانید ظرف‌های برف‌های مخروطی خود را با کیفیت بالایی بسازید.

دانلود بازی Snow Cone Tycoon

بازی Soviet Souls

Soviet Souls

اگر علاقه‌مند به بازی‌های پلتفرمر دو بعدی مدرن با طراحی‌های پیکسلی هستید، Soviet Souls گزینه‌ی بسیار خوبی است. نکته‌ی جالب بازی موبایل Soviet Souls این است که در هر مرحله و قبل از شروع بازی، می‌تواندی کاراکتر خود را از میان کاراکترهای در نظر گرفته شده انتخاب کنید.

دانلود بازی Soviet Souls

بازی Sprint RPG

Sprint RPG

در بازی نقش‌آفرینی Sprint RPG بازیکنان تنها یک شمشیر و سپر دارند و وارد سیاه‌چال‌های مختلفی می‌شوند. وظیفه‌ی شما در این بازی این است که بدوید و دشمنان را از بین ببرید! یکی از ویژگی‌های اسپرین آرپی‌جی سرعت بسیار بالای مبارزات و طراحی‌های بازی است که حس‌وحال متفاوتی را نسبت به سایر بازی‌های نقش‌آفرینی، در دسترس مخاطب قرار می‌دهد.

دانلود بازی Sprint RPG

بازی Starscapes

Starscapes

Starscapes یک بازی آرکید در سبک Matching است که در جریان آن بازیکنان باید توپ‌های هم‌رنگ را از بین ببرند. محیط‌های فانتزی و رنگارنگ بازی، سبب شده است تا مخاطبان نوجوان و کم سن‌وسال، هدف اصلی سازنده باشد. همچنین استارزکیپس بیش از ۶۰۰ مرحله مختلف را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

دانلود بازی Starscapes

بازی Swipey Maze

Swipey Maze

یکی از بازی‌های جالب قدیمی، این بود که یک محیط تو در تو را جلوی شما قرار می‌دادند و باید با کشیدن خط در مسیر درست، مسیر خروج را انتخاب کنید. حال بازی موبایل Swipey Maze با استفاده از همین ایده ساخته شده است تا تجربه‌ای دلنشین و خاطره‌انگیزی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد.

دانلود بازی Swipey Maze


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده