// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴

تیم های برتر مسابقات LCS Summer بازی League of Legends؛ هفته دوم

رتبه‌بندی تیم‌های حاضر در مسابقات LCS Summer 2019 بازی League of Legends بعد از اتمام هفته دوم رقابت‌ها با تغییرات جالبی همراه بود.

دومین هفته رقابت‌های مسابقات LCS Summer 2019 بازی League of Legends به پایان رسید و تیم Optic Gaming باز هم باختی را تجربه نکرد و به عنوان تیم صدرنشین مسابقات معرفی شد. در هفته دوم رقابت‌ها که طی دو روز پیگیری شد، دَه بازی برگزار شد که در نهایت تیم‌های Golden Guardians و Cloud9 اولین باخت خود را تجربه کردند و راه برای صدرنشینی بازیکنان تیم C9 هموار شد.

رنکینگ تیم‌ها پس از اتمام رقابت‌های هفته دوم

جایگاهتیمبردباخت
۱Optic Gaming۴۰
۲Golden Guardians
۳۱
۳Cloud9۳۱
۴Clutch Gaming۲۲
۵Counter Logic Gaming۲۲
۶Team Liquid۲۲
۷Team SoloMid۲۲
۸Echo Fox۱۳
۹FlyQuest۱۳
۱۰100 Thieves۰۴

از مهم‌ترین اتفاقات هفته دوم می‌توان به صعود چهار پله‌ای تیم Clutch Gaming اشاره کرد که بعد از پیروزی این تیم در مقابل تیم‌های Golden Guardians و 100 Thieves رقم خورد. در سمت دیگر تیم Cloud9 با باختی که در مقابل تیم Golden Guardians تجربه کرد جایگاه نخست جدول را از دست داد و بعد از اتمام رقابت‌های هفته دوم در جایگاه سوم قرار گرفت. بازیکنان تیم Echo Fox نیز هفته سختی را سپری کردند و با شکست در مقابل تیم‌های Cloud9 و Team SoloMid با چهار پله سقوط در جایگاه هشتم جدول جای گرفتند.

دانلود از آپارات

مجموع جوایز مسابقات League of Legends Championship Series Summer 2019 مبلغ ۲۰۰ هزار دلار است که نیمی از آن به قهرمان رویداد تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که تیم‌ قهرمان این سری مسابقات به صورت مستقیم به مرحله گروهی جام‌جهانی بازی League of Legends صعود می‌کند و تیم‌های دوم تا ششم، بسته به جایگاهی که کسب کنند امتیاز مربوط به مسابقات World Championship را به‌دست می‌آورند. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مسابقات LCS Summer می‌توانند با مراجعه به کانال RiotGames در توییچ یا کانال lolesports در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازند. زمان و تاریخ تمامی بازی‌های هفته سوم به وقت تهران در جدول زیر ذکر شده است.

LCS SUmmer 2019 League of Legends

زمان برگزاری رقابت‌های هفته سوم

FlyQuest۲۶ خرداد۰۱:۳۰Team Liquid
Optic Gaming۲۶ خرداد۰۲:۳۰Cloud9
Echo Fox۲۶ خرداد۰۳:۳۰Counter Logic Gaming
Team SoloMid۲۶ خرداد۰۴:۳۰Clutch Gaming
Golden Guardians۲۶ خرداد۰۵:۳۰100 Thieves
Team Liquid۲۶ خرداد۲۳:۳۰Optic Gaming
100 Thieves۲۷ خرداد۰۰:۳۰Echo Fox
Cloud9۲۷ خرداد۰۱:۳۰Team SoloMid
Clutch Gaming۲۷ خرداد۰۲:۳۰FlyQuest
Counter Logic Gaming۲۷ خرداد۰۳:۳۰Golden Guardians


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده