// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

مایکروسافت در حال تصمیم‌گیری برای خرید یک استودیو ژاپنی است [E3 2019]

فیل اسپنسر در گفت‌وگوی جدید خود در جریان نمایشگاه E3 2019 اعلام کرده است که خرید یک استودیو ژاپنی می‌تواند به تیم ایکس باکس کمک بزرگی کند.

در سال گذشته و نمایشگاه E3 2018، فیل اسپنسر در کنفرانس خبری مایکروسافت استودیوهای جدید و صاحب‌ نامی را معرفی کرد که به جمع استودیوهای بازیسازی مایکروسافت پیوستند. این در حالی است که در نمایشگاه E3 2019، مشخص شد که تنها استودیو دابل فاین (Double Fine)، توسط مایکروسافت خریداری شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در جریان نمایشگاه E3 2019 و مصاحبه‌ی خود با Gameindustry، اعلام کرده است که قصد دارند یک استودیو ژاپنی را خریداری کنند. اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که واقعا خوب می‌شود که اگر یک استودیو آسیایی، به‌خصوص استودیو ژاپنی را به جمع استودیوهای‌مان اضافه کنیم. زمانی را که پتانسیل عرضه بازی‌های فرست پارتی در ژاپن را داشتیم، دوست داشتم. ما تیم کوچکی در ژاپن داریم، اما فکر می‌کنم می‌توانیم کارهای بیشتری را انجام بدهیم. در جریان سفرم به ژاپن توانستم با سگا گفت‌وگو داشته باشم تا Phantasy Star را به استیج مایکروسافت برگردانم. همچنین میازاکی در گذشته با سری Dark Souls و حال با بازی Elden Ring، در کنفرانس مایکروسافت حضور داشت. استودیوهای ژاپنی، بیشتر و بیشتر خود را نشان می‌دهند.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت و فیل اسپنسر در حال گفت‌وگو برای خرید یک استودیو ژاپنی هستند و اگر به استودیوهایی که تابه‌حال بیشترین همکاری را با مایکروسافت داشته‌اند نگاه بیندازیم، نام فرام سافتور درخشان‌ترین نام در میان استودیوهای ژاپنی است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ مایکروسافت احتمال دارد با کدام استودیو ژاپنی وارد مذاکره شود؟


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده