نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

سریال Russian Doll برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Russian Doll برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که ناتاشا لیون برای فصل دوم این سریال باز خواهد گشت.

ماه بهمن گذشته بود که فصل اول سریال Russian Doll (عروسک روسی) از شبکه نتفلیکس منتشر شد که توانست نظر مثبت و تحسین منتقدان و بینندگان را دریافت کند. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی درام برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه Netflix در حاشیه کنفرانس CODE در آریزونا اعلام کرد که سریال Russian Doll برای فصل دوم تمدید شده است. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز قرار است در ۸ قسمت تولید و منتشر شود. مانند فصل اول، ناتاشا لیون، ایمی پولر و لسلی هیلندل، برای ساخت فصل دوم سریال Russian Doll نیز باز خواهند گشت که قابل انتظار است ناتاشا لیون نیز بار دیگر برای نقش آفرینی دوباره در نقش نادیا در فصل دوم این سریال نیز بازگردد.

سریال Russian Doll داستان زنی به نام نادیا را دنبال می‌کند که به اجبار به مهمانی تولد خود آورده شده است و حال قصد ترک کردن آن را دارد، اما او مدت کوتاهی بعد کشته و دوباره در همان نقطه اول سریال زنده می‌شود. در حالی که او به‌طور مداوم می‌میرد و دوباره در مهمانی تولد خود زنده می‌شود، باید راز این اتفاق و خلاصی از آن را کشف کند. ناتاشا لیون، چارلی بارنت، گرتا لی، یول وازکوئز، الیزابت اشلی، کیت جنینگز گرنت، جرمی باب، برندان سکستون سوم، داشا پولانکو، برت یانگ، ربکا هندرسون و کن بک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Russian Doll حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم این سریال در دسترس نیست و شبکه نت فلیکس تنها ساخت فصل دوم این سریال را اعلام کرده است. با این حال، انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار فصل دوم سریال Russian Doll باشیم که گفته می‌شود برنامه اصلی سازندگان سریال ساخت سه فصل از آن است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده