نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵

در ویدیوی جدید بازی Gears 5 با شخصیت جدید فاز ملاقات کنید [E3 2019]

به تازگی ویدیویی از بخش داستانی بازی Gears 5 منتشر شده که در آن شاهد معرفی شخصیت جدید فاز هستیم.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، ویدیویی از بخش داستانی بازی Gears 5 منتشر شده است. عدم نمایش گیم پلی جدید از بخش داستانی قسمت پنجم بازی Gears of War در کنفرانس خبری مایکروسافت با اعتراض طرفداران این مجموعه محبور شوتر سوم شخص مواجه شد و به نظر نیز نمی‌رسد که قرار باشد شاهد چنین نمایشی در آینده نزدیک باشیم، اما کوالیشن اخیرا در برنامه E3 Coliseum ویدیوی جدیدی از این بازی را منتشر کرده است. در این برنامه شاهد حضور راد فرگوسن، رئیس استودیو به‌همراه صداپیشگان شخصیت‌های اصلی بازی Gears 5 بودیم که در طول برنامه ویدیویی از کات سین ابتدایی این بازی منتشر شد که در این ویدیو شاهد مبارزه شخصیت فاز چوتانی با ربات‌ها بودیم که در ادامه پس از یک بحث با JD با او مبارزه می‌کند و شکست می‌خورد. در این ویدیو شخصیت کیت و دل نیز حضور دارند که ظاهرا آماده‌ می‌شوند وارد یک ماموریت شوند که احتمالا در ابتدای بازی Gears 5 قرار است اتفاقی را که باعث شد تا JD صدمه شدیدی ببیند و بسیار محافظه کار شود، متوجه شویم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با توجه به این ویدیو، قابل انتظار است شاهد یک جهش زمانی نسبتا گسترده بین اتفاقات بازی Gears of War 4 و بازی Gears 5 باشیم. همچنین صداپیشه شخصیت فاز چوتانی نیز در برنامه E3 Coliseum معرفی شد که طبق اعلام کوالیشن، راحول کولی، بازیگر سریال iZombie (آی زامبی)، صداپیشگی این شخصیت جدید را بر عهده دارد. کولی که به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای نیز شناخته می‌شود، پیش از این به‌عنوان صداپیشه در بازی Rage 2 نیز حضور داشته است. 

Gears 5

بازی Gears 5 در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۹ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر (از جمله استیم) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی هم‌زمان از سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قابل بازی است.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده