// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

ویدیو گیم پلی کاراکتر Moze در بازی ‌Borderlands 3 منتشر شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، استودیو گیرباکس سافتور تریلر جدیدی را از گیم‌پلی Borderlands 3 منتشر کرده است که مبارزات کاراکتر Moze را نشان می‌دهد.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، تریلر جدیدی از بازی Borderlands 3 منتشر شد و حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، سازنده بوردرلندز 3، تریلر ۱۰ دقیقه‌ای منتشر کرده است که مبارزات و گیم‌پلی شخصیت Moze را نشان می‌دهد.

Moze یکی از چهار والت هانترهایی است که بازیکنان در بوردرلندز ۳ می‌توانند هدایت‌شان را به‌دست بگیرند. او همانند رولند و اکستون در نسخه‌های پیشین، جزو کلاس سربازهای کلاسیک به‌حساب می‌آید. با این تفاوت که دو کاراکتر ذکر شده دارای Turret برای نابودی دشمنان بودند، اما Moze از یک ربات Iron Bear استفاده می‌کند. بازیکنان در طول بازی می‌توانند وارد Iron Bear شوند و ازطریق سلاح‌های این ربات قدرتمند، دشمنان را از بین ببرند.

جدا از نمایش گیم‌پلی کاراکتر Moze، محتویات دیگری نظیر چالش‌های Crew نمایش داده شدند. این چالش‌ها شباهت خاصی به برخی از چالش‌های نسخه دوم دارند. از دیگر ویژگی‌های نمایش داده شده هم می‌توانند به نحوه نمایش Mini Map در طول بازی کردن اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی کاراکتر Moze از بازی Borderlands 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده