// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

جزئیات بیشتری از محیط ها و کاراکترهای Cyberpunk 2077 منتشر شد [E3 2019]

Cyberpunk 2077 دارای ۶ منطقه است که هر کدام از این مناطق دارای محیط‌های فرعی هستند.

سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی Cyberpunk 2077، سعی دارد با ساخت این بازی یک بار دیگر خود را به چالش بکشد. سایبرپانک 2077 دارای جهانی غنی و پر محتوا است و کاراکترهایی را در خود جای داده است که کاربران می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند. در گذشته مشخص شده بود که نقشه‌ی این بازی به ۶ منطقه‌ی کلی تقسیم می‌شود، اما جزئیات دقیق‌شان در دسترس قرار داده نشده بود.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، متئوس توماسکوویچ، کارگردان Cyberpunk 2077، جزئیات بیشتری را از مناطق و شخصیت‌های داخل بازی منتشر کرد. توماسکوویچ دراین‌باره می‌گوید:

ما ۶ منطقه‌ی اصلی در بازی داریم که دارای مناطق فرعی هستند. همچنین سایبرپانک 2077 دارای یک منطقه به نام Badlands است که در حومه شهر قرار گرفته است. شهر بازی، از نظر وسعت بزرگ است و دارای سطح‌های (لول) مختلف است، زیرا در بازی مراحلی قرار دارند که شما را به ساختمان‌های مختلفی می‌فرستند که سطوح متفاوتی دارند.

در ادامه توماسکوویچ در مورد کاراکترهایی صحبت کرده است که آن‌ها را در طول بازی مشاهده می‌‌کنید و می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در شهر بازی گروه‌های گانگستر مختلفی را مشاهده می‌کنیم که هرکدام هدایت یک منطقه را برعهده گرفته‌اند. برای مثال در دمویی که به‌نمایش گذاشته شد، در واقع بازی در منطقه‌ی Pacifica روایت شد که توسط گروه Voodoo Boys اداره می‌شود. بااین‌حال هیچ‌کدام از گروه‌ها و شرکت‌های قاچاقچی صاحب کامل یک منطقه نیستند و مدام با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین منطقه‌ی Badlands هم دارای فرقه و گروه مخصوص‌ به خودش است که نومد (Nomad) نام دارد. توماسکوویچ دراین‌باره می‌گوید:

نومد نام گروهی است که اعضای آن مدام در حال سفر کردن در جاده‌های بازی هستند. ازاین‌رو آن‌ها را در مکان‌های مختلفی از شهرهای بازی ملاقات می‌کنید. همچنین امکان دارد که گروه نومد در بعضی از شهرها، توقف بیشتری نسبت به سایر شهرها داشته باشد.

نکته‌ی جالب بازی Cyberpunk 2077 و گروه‌های داخل بازی، این است که برای از بین بردن رقبا، امکان دارد با یکدیگر همکاری کنند. برای مثال راه‌زن‌ها، گروهی هستند که رقیب گروه نومد به‌حساب می‌آیند و سعی دارند با کمک گرفتن از سایر گروه‌های داخل بازی آن‌ها را از بین ببرند. در این میان شما هم وارد این اتفاقات خواهید شد. در انتها متئوس توماسکوویچ در مورد بزرگی نقشه‌ی بازی صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

جهان بازی بسیار بزرگ است، نمی‌توانم بگویم که چه مدت زمانی طول می‌کشد تا از کل آن بازدید کنید، زیرا همچنان در حال توسعه‌ی بازی هستیم. بااین‌حال برای بازدید از جهان بازی باید مدت زمان بسیار زیادی را صرف کنید. اگر از بازی‌هایی با جهان بسیار بزرگ لذت می‌برید، سایبرپانک 2077 برای شما ساخته شده است.

توماسکوویچ همچنین تایید کرده است که سایبرپانک ۲۰۷۷ دارای رویدادهای زنده و ماموریت‌های فرعی بسیار زیادی است که کاربران می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده