// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵

تریلر‌های جدیدی از گیم پلی Shenmue III منتشر شد [E3 2019]

شعبه ژاپن IGN در جریان نمایشگاه E3 2019، تریلر ۲۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Shenmue III را در قالب سه ویدیو مجزا منتشر کرده است.

بازی Shenmue III را می‌توان جزو آن دسته از بازی‌هایی دانست که تا به امروز تاخیرات زیادی را تجربه کرده است. در حال حاضر، این بازی برای عرضه در ۲۸ آبان ماه (۱۹ نوامبر) روی کامپیوتر و پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. ازطرفی در جریان کنفرانس خبری PC Gaming Show و مشخص شدن اینکه نسخه کامپیوتر در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است، نارضایتی کاربران را به‌دنبال داشت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از Shenmue III توسط شعبه ژاپن IGN در نمایشگاه E3 2019 منتشر شده است که گیم‌پلی بازی را نمایش می‌دهد. در واقع این تریلر در قالب سه ویدیو مختلف و در مجموعه ۲۴ دقیقه از فعالیت‌های مختلف بازیکنان در بازی Shenmue 3 را نشان می‌دهد. اولین تریلر از بازی به مینی گیم‌های بازی اختصاص داده شده است. بازیکنان می‌توانند به‌صورت کاراکترهای بازی بروند و مینی‌گیم‌های مختلفی را انجام بدهند.

این در حالی است که دومین قسمت از تریلر ۲۴ دقیقه‌ای بازی، به بخش تمرینی و نحوه‌ی استاد شدن در مهارت‌هایی که یاد می‌گیرید، مربوط می‌شود. آخرین پارت هم به نحوه شکستن هیزم‌ها در بازی Shenmue III اختصاص داده شده است. در ادامه می‌تواندی این سه ویدیو را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده