نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

ویدیو ۸ دقیقه‌ای از گیم پلی Zombie Army 4: Dead War در E3 2019 منتشر شد

پس از معرفی رسمی بازی Zombie Army 4: Dead War، حال ویدیویی ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی در E3 2019 منتشر شده است. 

در جریان کنفرانس پی‌سی گیمینگ شو در نمایشگاه E3 2019، استودیو ربلیون که آن را با سری Sniper Elite می‌شناسیم، بازی Zombie Army 4: Dead War را رسما معرفی کرد که به‌نوعی دنباله مجموعه Zombie Army Trilogy آن‌ها به شمار می‌رود. در این بازی بازیکنان در قالب تجربه‌ای Co-Op، به نبرد با زامبی‌ها می‌روند و باید با همکاری یکدیگر خیل عظیم زامبی‌ها را از پا دربیاورند. ربلیون همچنین مثل سری اسنایپر الیت، در این بازی هم از دوربین سینمایی برای نشان دادن برخی از صحنه‌های مهم بازی مثل اصابت گلوله با جمجمه دشمنان استفاده کرده است تا تجربه‌ای اکشن سینمایی داشته باشیم. 

پس از رونمایی بازی، اخیرا هم در جریان نمایشگاه E3 2019 یک نمایش ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این اثر منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در ویدیو گیم‌پلی بازی، شاهد حضور شخصیت قابل‌کنترل در خانه امن هستیم که در این خانه‌ها می‌توانید تجهیزات و آیتم‌های مورد‌نیاز خودتان را جمع‌آوری کنید. در ادامه روند بازی هم نمایش داده می‌شود و که بر اساس آن، با یک تجربه زامبی‌محور شلوغ و نفس‌گیر طرف خواهیم بود. به هر حال ربلیون سابقه نسبتا خوبی در ساخت بازی‌های شوتر دارد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت Zombie Army 4: Dead War چه کیفیتی خواهد داشت. 


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده