دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild توسط کارگردان قسمت اول ساخته میشود
دیشب و در جریان رویداد نینتندو دایرکت ویژه E3 2019، نینتندو رسما دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را با انتشار یک تریلر تایید کرد. با اینکه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این اثر ارائه نشده، اما تایید شدن ساخت خبر خوبی برای طرفداران مجموعه زلدا بهشمار میرود.
معمولا ساختهشده دنبالههای مستقیم برای سری بازیهای زلدا، اتفاق نادری است اما ایجی آئونوما، تهیهکننده The Legend of Zelda: Breath of the Wild بر این باور است که این نسخه از زلدا تجربهای خاص بود و به همین دلیل ارزش این را داشت که دنباله آن هم ساخته شود:
یکی از دلایلی که ما تصمیم گرفتیم دنباله این بازی را بسازیم، این است که دوست داشتیم مجددا به هایرول برگردیم و دوباره از پتانسیل بالای آن جهان استفاده کنیم و البته در عین حال، داستان جدیدی برای روایت کردن و مکانیزمهای گیمپلی جدیدی برای ارائه کردن داشته باشیم.
در ادامه آئونوما اعلام کرد که انتشار DLC برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، اتفاق مثبتی بوده و تیم توسعه در ادامه هم این روند را ادامه خواهد داد:
از نظر من انتشار DLC یا محتویات اضافی برای بازیها پس از انتشار، اتفاق مثبتی است که باعث میشود طرفداران بتوانند برای مدت طولانیتری از تجربه بازی لذت ببرند. قطعا در آینده هم انتشار چنین محتویاتی را بهعنوان یک گزینه خواهیم داشت.
آئونوما در بخشی بعدی صحبتهای خود، تایید کرد که هیدمارو فوجیبایاشی، کارگردان نسخه اول The Legend of Zelda: Breath of the Wild، قرار است کارگردانی دنباله آن را هم برعهده داشته باشد و اعلام کرد که آنها همکاری نزدیکی با یکدیگر در ساخت این بازی دارند.
یکی از تجربهای کاری آئونوما در توسعه سری بازیهای زلدا، به نسخه Majora's Mask مربوط میشود که این بازیساز کهنهکار مجبور شده بود در زمانی کمتر از یک سال این بازی را آماده کند. گیماینفورمر در بخشی از مصاحبه جدیدش با آئونوما سوال کرد که آیا چنین شرایطی در رابطه با دنباله Breath of the Wild هم وجود دارد که وی در جواب گفت:
زمانی که مشغول ساخت Majora's Mask بودم، زمانی که داشتیم یک سال بود. از آنجایی که قرار بود بازی را کاملا از صفر بسازیم، کمی شرایط گنگ و سختی را پشت سر گذاشتیم که در نهایت باعث خستگی تیم سازنده هم شد. به همین دلیل هم یاد گرفتهام که از این پس زمان بیشتری به خودم برای ساخت بازیهای زلدا بدهم و پیشنهاد میکنم که دیگران هم سعی نکنند تا در یک سال بازی بسازند مگر اینکه بخواهند مثل من موهایشان سفید شود!
آئونوما در پایان هم با حالتی شوخیمانند تایید کرد که کاربران برای تجربه دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild، نیازی به داشتن بسته الحاقی (کاربران برای تجربه Majora's Mask روی نینتندو 64 نیاز به چنین محتوایی داشتند) نخواهند داشت و این بازی یک اثر کامل و بدون پیشنیاز خواهد بود. به هر حال نسخه بعدی The Legend of Zelda: Breath of the Wild فعلا نه تاریخ انتشار مشخصی دارد و نه نام دقیقی برای آن اعلام شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر، باید منتظر برنامههای آینده نینتندو باشیم.
نظرات خود را در مورد توضیحات تهیهکننده این اثر و همینطور بازگشت کارگردان آن با زومجی بهاشتراک بگذارید.