// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵

فضای مورد نیاز The Witcher 3 روی نینتندو سوییچ مشخص شد [E3 2019]

بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی نینتندو سوییچ ۳۲ گیگابایت حجم دارد و کاربران با خرید نسخه فیزیکی بازی، نیازی به دانلود محتوای اضافه‌تر ندارند.

در جریان برنامه نینتندو دایرکت بود که بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ تایید شد. حال عده‌ای از کاربران این سوال در ذهن‌شان شکل گرفته است که سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) چه رزولوشن اجرایی و فضای مورد نیازی را برای این بازی روی نینتندو سوییچ در نظر گرفته‌ است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، یکی از کاربران توییتر از حساب کاربری رسمی سری ویچر سوال کرده است که چگونه این کار امکان پذیر شده است و چه فضایی را در نظر گرفته‌اند؟ ویچر در جواب به سوال این کاربر، اعلام کرده است که بازی ویچر ۳ روی نینتندو سوییچ به ۳۲ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. نکته‌ی جالب این است که یکی از کاربران ResetEra متوجه شده است کاربرانی که نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنند، نیازی به دانلود محتویات اضافه‌ای ندارند.

به‌عبارتی بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی نینتندو سوییچ اولین بازی است که دارای کارتریج ۳۲ گیگابایتی است (اگر نسخه اول و دوم Dragon Quest Heroes را در نظر نگیریم که فقط در ژاپن عرضه شده‌اند). در ادامه یکی دیگر از کاربران توییتر سوال کرده است که بازی دارای چه رزولوشنی است؟ حساب کاربری ویچر در جواب به این کاربر هم اعلام کرده است که بازی The Witcher 3 روی حالت دستی، دارای رزولوشن 540p و روی حالت اتصال به داک روی رزولوشن 720p اجرا می‌شود. ظاهرا استودیو سی‌دی پراجکت رد برای اینکه بتواند این بازی را روی نینتندو سوییچ پورت کند، جلوه‌های بصری را تا حدی کاهش داده است.

در انتها هم مشخص شد که این بازی از Cross Save پشتیبانی نمی‌کند و کاربران نمی‌توانند فایل‌های ذخیره‌ای خود را از سایر پلتفرم‌ها روی نینتندو سوییچ انتقال دهند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تابستان برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده