// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled منتشر شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، تریلر ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled منتشر شده است.

بازی‌های ویدیویی نظیر Crash Team Racing یا Mario Kart که بر پایه کارتینگ ساخته شده‌اند، جذابیت بالایی دارند و توانسته‌اند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. حال در جریان نمایشگاه E3 2019 و جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled منتشر شده است.

در جریان تریلر گیم‌پلی بازی که ۱۲ دقیقه هم زمان دارد، مسابقات بازی را مشاهده می‌کنیم. بازیکنان در نقش یکی از کاراکترهای محبوب سری کرش بندیکوت قرار خواهند گرفت. همچنین همانند سایر بازی‌های این سبک، بازیکنان می‌توانند ازطریق جعبه‌های معروف سری کرش بندیکوت، آیتم‌های مختلفی را به‌دست بیاورند. هرکدام از این آیتم‌ها تاثیر مختلفی دارند. برای مثال بعضی از آیتم‌هایی که کسب می‌کنید، حالت تهاجمی دارند و می‌توانید به سایر بازیکنان ضربه وارد کنید. ازاین‌رو آن‌ها را پشت سر خواهید گذاشت.

این در حالی است که بعضی دیگر از آیتم‌های بازی، حالت تدافعی دارند و از شما در برابر ضربات سایرین محافظت می‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled در تاریخ ۳۱ خرداد ماه (۲۱ ژوئن) روی نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده