نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

ویدیو گیم‌ پلی Ghost Recon Breakpoint مبارزات بازی را نشان می‌دهد [E3 2019]

مبارزه با سربازها و ربات‌های دشمن و نمایش اکثر مکانیک‌های گیم‌پلی از مواردی هستند که در  ویدیو منتشرشده از بازی Ghost Recon Breakpoint تماشای‌شان می‌کنیم.

کمپانی یوبی‌سافت چندی پیش و در جریان یک رویداد زنده، از جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های گوست ریکان (Ghost Recon) با پس‌وند Breakpoint رونمایی کرد. در این استریم زنده که قسمتی‌هایی از گیم‌پلی بازی هم در آن به‌نمایش درآمد، جلوه‌هایی از تکنولوژی‌های آینده‌نگرانه و ماجرای جذابی که قرار است نبرد داخلی میان Ghostها را روایت کند، به‌تصویر کشیده شد و سازندگان انتشار اطلاعات جدید را به E3 2019 موکول کردند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، پس از نمایش سینمایی Ghost Recon Breakpoint در کنفرانس یوبی‌سافت و با بازگشایی همایش E3 به‌روی عموم بازدیدکنندگان، از امروز به‌بعد شاهد انتشار ویدیوهای مختلف از گیم‌پلی بازی‌ها هستیم؛ پیرو این موضوع، به‌تازگی یک ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی نام‌برده منتشر شده که در ادامه‌ی این مطلب آن را تماشا خواهیم کرد.

در این ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای، تیراندازی‌ها، نحوه‌ی حمل و نقل در نقشه، کارهای تیمی، پاک‌سازی کمپ‌های دشمن و مواردی از این دست که هسته‌ی کلی گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهند، نمایش داده شده و اگر تا به‌امروز درباره‌ی گیم‌پلی بازی کنجکاو بودید، پیشنهاد می‌کنیم که این ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای را حتما تماشا کنید. بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ چهارم اکتبر سال ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده