نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Halo Infinite از حالت دونفره آفلاین (اسپلیت‌ اسکرین) پشتیبانی می‌کند [E3 2019]

مدیر بخش ارتباطات استودیو 343 اینداستریز در مصاحبه با بلاگ Xbox Wire بازگشت حالت Co-op آفلاین به‌صورت split-screen را تایید کرد.

دیروز و با نمایش رویداد از پیش‌ضبط‌شده‌ی نینتندو یا به‌عبارتی، نینتندودایرکتی که به‌مناسبت E3 2019 پخش شد به‌صورت رسمی شاهد پایان یافتن کنفرانس‌های E3 امسال بودیم. به‌جز مایکروسافت، نینتندو و تا حدودی اسکوئرانیکس توانستند نمایش‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز را داشته باشند و دو شرکت الکترونیک آرتز و یوبی‌سافت آنقدرها که ازشان انتظار می‌رفت نتوانستند نمایش‌هایی رضایت‌بخش را با هواداران خود به‌اشتراک بگذارند.

حالا و دو روز بعد از برگزاری کنفرانس مایکروسافت، شاهد انتشار اطلاعاتی تکمیلی از بازی‌هایی که در آن نمایش داده شدند بودیم. کنفرانسی که در آن شاهد پخش شدن تریلرهایی متعدد بودیم و بازی‌هایی مثل Cyberpunk 2077 که نقش‌آفرینی کیانو ریوز را در خود می‌بیند تا Halo Infinite که برای نسل بعد پلتفرم ایکس باکس تایید شد و نمایش حماسی‌اش دل جامعه‌ی گیمرها را برد را در این کنفرانس ملاقات کردیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، براین جرارد که مدیریت روابط عمومی استودیو سازنده‌ی Halo Infinite یعنی 343 اینداستریز را برعهده دارد، در مصاحبه با بلاگ Xbox Wire بازگشت حالت دونفره‌ی آفلاین با فرمت Split-Screen را به‌مجموعه‌ی Halo تایید کرد و درنتیجه، بازیکنان Halo Infinite می‌توانند این اثر را همراه با یکی از دوستان خود به‌صورت دونفره‌ی محلی (Local) تجربه کنند. جرارد در صحبت‌های خود به موتور گرافیکی جدید تیم سازنده‌ی بازی هم اشاره کرد و گفت:

مثل نمایش سال گذشته‌مان در E3، امسال هم تریلرمان با موتور گرافیکی Slipspace Engine توسعه یافته بود؛ یک موتور گرافیکی کاملا جدید که آن را مخصوص ساخت بازی‌های مجموعه‌ی Halo بنا کرده‌ایم و با آن نشان می‌دهیم که چقدر برای آینده‌ی این مجموعه پرشور و بلندپرواز هستیم. درپایان باید بگویم که بله بازی Halo Infinite از بازی دونفره به‌صورت split-screen پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Halo Infinite در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی راهی پلتفرم‌های بازی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان، پی سی و ایکس باکس اسکارلت خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده